Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα

Η αξία της φωτογραφίας δεν εξαρτάται από το θέμα που απεικονίζει. Αδιάφορα αντικείμενα, που αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερη ματιά, μεταμορφώνονται σε αυτόνομα έργα, εκφράζοντας την άποψη του δημιουργού. Αντίθετα, εικόνες που περιέχουν κομμάτια της «υπέροχης πραγματικότητας» επιβάλλονται, εξαφανίζοντας την παρουσία του φωτογράφου. Εκπληκτικά τοπία, πρόσωπα και σώματα ωχριούν πλάι σε μια πιπεριά (Ε. Weston) ή σε μια πεταμένη γόπα (I. Penn). Εδώ και πολλά χρόνια είχα αφιερωθεί στο τετράγωνο φορμά, εκμεταλλευόμενος την ισορροπία, την ηρεμία και την αρμονία που προσφέρει. Η παρουσιαζόμενη δουλειά βασίζεται σ΄ αυτά τα στοιχεία, εικονίζοντας ένα αντικείμενο με κεντρικό καδράρισμα. Η μεγάλη ευκρίνεια, η έντονη αντίθεση και η χαρακτηριστική υψηλή ποιότητα του μεσαίου φορμά αποτέλεσαν ζητούμενα χαρακτηριστικά, καθώς και η επιλογή του ουδέτερου ομοιόμορφου φόντου με την έντονη υφή, που αναδεικνύει το κεντρικά παρουσιαζόμενο θέμα.

  1. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 01
  2. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 02
  3. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 03
  4. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 04
  5. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 05
  6. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 06
  7. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 07
  8. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 08
  9. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 09
  10. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 10
  11. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 11
  12. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 12
  13. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 13
  14. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 14
  15. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 15
  16. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 16
  17. Τάσος Σχίζας - Α-διάφορα αντι-κείμενα 17