Τάσος Σχίζας «Μετέωρα»

Οι φωτογραφίες της σειράς «Μετέωρα» βασίζονται σε μια τεχνική, που στο παρελθόν σπάνια χρησιμοποιούνταν και αποτελούσε μια από τις ειδικές τεχνικές σκοτεινού θαλάμου, ενώ σήμερα εφαρμόζεται συχνά, με την ευκολία που προσφέρουν τα προγράμματα επεξεργασίας εικόνας. Η μέθοδος παραμένει όμοια και στις δύο περιπτώσεις και στηρίζεται στην καθρεφτική αναπαραγωγή μιας φωτογραφίας και στη σύνθεσή της με την πρωτότυπη, σε μια ακραία συμμετρική εικόνα. Ανακάλυψα αυτή την τεχνική στα πρώτα μου βήματα και με γοήτευσε πολύ η νέα παράξενη πραγματικότητα που δημιουργείται από τη συμμετρία, καθώς και οι μορφές που σχηματίζονται και συχνά θυμίζουν πρόσωπο ή σώμα. Μια σειρά τέτοιων συνθέσεων αποτέλεσε την πρώτη μου συμμετοχή σε μια ομαδική έκθεση. Με τα «Μετέωρα» επανέρχομαι σε αυτή την τεχνική, συνδυάζοντάς τη με την αιώρηση, που προσδίδει στην εικόνα ακινησία, στατικότητα και μια εσωτεριστική γαλήνη. Σ’ ένα κόσμο που η βαρύτητα προσδιορίζει τη γήινη πραγματικότητα, η αιώρηση ανατρέπει το φυσικό και αναγάγει στο υπερφυσικό. Αστικά δομικά κομμάτια μεταμορφώνονται σε συμμετρικές κατασκευές, προσδιορίζοντας νέα αυτόνομα μετέωρα οικοδομήματα.

  1. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 01
  2. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 02
  3. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 03
  4. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 04
  5. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 05
  6. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 06
  7. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 07
  8. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 08
  9. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 09
  10. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 10
  11. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 11
  12. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 12
  13. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 13
  14. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 14
  15. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 15
  16. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 16
  17. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 17
  18. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 18
  19. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 19
  20. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 20
  21. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 21
  22. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 22
  23. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 23
  24. Τάσος Σχίζας «Μετέωρα» 24