ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ


Μετά την εξάντληση και της 3ης επιτυχημένης έκδοσης, έρχεται η νέα, στην οποία προστέθηκαν 32 νέες σελίδες, ενημερώθηκε η ύλη που αφορά τα προγράμματα επεξεργασίας με τις πιο πρόσφατες εκδοχές τους, προστέθηκαν φωτογραφίες και έγιναν ανανεώσεις, διορθώσεις και σημαντικές προσθήκες στο σύνολο της ύλης. 

Η τεχνική της αναλογικής και της ψηφιακής φωτογραφίας» αποτελεί ένα σύγχρονο σύγγραμμα, που έχει σκοπό να καλύψει με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τις ανάγκες ενός ερασιτέχνη ή σπουδαστή ή επαγγελματία φωτογράφου. Η φωτογραφία αντιμετωπίζεται μικτά (ψηφιακή και αναλογική μαζί), όπως άλλωστε είναι η σημερινή μορφή της. Στην ύλη περιλαμβάνονται: Οι οριοθετήσεις, για την καλύτερη κατανόηση του περιεχομένου, ο εξοπλισμός που χρειαζόμαστε, η χρήση της φωτογραφικής μηχανής με απλό τρόπο, για την εύκολη εισαγωγή του νέου στη φωτογραφία, η λήψη, στην οποία δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στη φωτομέτρηση, που αποτελεί και τον σημαντικότερο παράγοντά της, οι φωτογραφικές τεχνικές, για όσους αναζητούν περισσότερα εκφραστικά μέσα, ο φωτισμός, που οι περισσότεροι παραμελούν παρά τη σπουδαιότητά του, ο σκοτεινός θάλαμος (ασπρόμαυρος και έγχρωμος), για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν τις βάσεις του παρελθόντος και να αποχτήσουν «κλασική φωτογραφική ταυτότητα» και τέλος η ψηφιακή επεξεργασία, εστιασμένη κυρίως στο Photoshop και δοσμένη στα μέτρα της φωτογραφίας, με τέτοιον τρόπο, που να αφορά παράλληλα τον αρχάριο, αλλά και τον «ψαγμένο» φωτογράφο.

Το βιβλίο διατίθεται σε βιβλιοπωλεία, φωτογραφικά καταστήματα και στα γραφεία του περιοδικού.  


ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ


On line παραγγελία του βιβλίου 


ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Παρακάτω αναφέρονται αναλυτικά οι νέες προσθήκες και αναδιαμορφώσεις σε σχέση με την προηγούμενη έντυπη έκδοση (3η, 2014).

DSLR - CSC (Μirrorless) πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ. 15
Σιλουέτες: Λάθος φωτομέτρηση με «άποψη» , σελ. 49
Πάγωμα ή μη πάγωμα στην πράξη, σελ. 52, 53
Πως το μέγεθος του αισθητήρα επιδρά στο βάθος πεδίου, σελ. 56, 57
Πρόγραμμα υπολογισμού του βάθους πεδίου, παραδείγματα, σελ. 58
Φωτογράφηση χιονονιφάδων, σελ. 116
Φωτογράφηση με μικροσκόπιο, σελ. 117
Κούνημα της μηχανής, σελ. 128
Υπέρυθρη φωτογραφία, αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ 140-149
Φωτογραφίζοντας το φεγγάρι, μαζί με το περιβάλλον, σελ. 152-153
Έκλειψη ήλιου, σελ. 154-155
Υποβρύχια φωτογραφία: Action cam, υποβρύχιες θήκες για κινητά τηλέφωνα, σελ. 163
Photoshop, Invert, σελ. 220
Photoshop, Threshold, σελ. 221
Τοπικές διορθώσεις με επιλογές, αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ. 225
Ξεμοντάρισμα με Select Subject, σελ. 226-227
Retouching: Διορθωση παλιάς φωτογραφιας, σελ. 229
Βινιέτες με εργαλεία επιλογής, σελ. 230-231
Κατοπτρική σύνθεση, αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ. 260-261
Δημιουργία αντανάκλασης, σελ. 262
Δημιουργία αντανάκλασης σε πεζοδρόμιο, σελ. 263
Προσομοίωση αργής ταχύτητας και flash, σελ. 288
Μείωση βάθους πεδίου με tilt & shift, σελ. 289
HDR: High dynamic range, αναδιαμόρφωση, σελ. 268-269
Διόρθωση χρώματος με το φίλτρο Average, σελ. 292
Προσομοίωση τεχνικής long exposure, σελ. 293
Προσθήκη χειρόγραφου ονόματος στην φωτογραφία, σελ. 295
Διαμόρφωση σελίδας, αναδιαμόρφωση, προσθήκη ύλης, σελ. 296
Επεξεργασία αρχείων RAW με το Camera Raw του Photoshop 12.4, αναδιαμόρφωση, προσθήκη ύλης, σελ. 304-309
Διαχείριση & επεξεργασία αρχείων RAW με το Capture One 20, αναδιαμόρφωση, προσθήκη ύλης, σελ. 310-315

 

εί

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

4η ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τάσος Σχίζας


Πρόλογος

Αγαπητή αναγνώστρια, αγαπητέ αναγνώστη,
το βιβλίο αυτό έχει σκοπό να καλύψει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την αναλογική και την ψηφιακή φωτογραφία, που θα χρειαστεί ένας ερασιτέχνης ή σπουδαστής ή επαγγελματίας φωτογράφος.

Η ύλη του έχει βασιστεί σε προσωπικές σημειώσεις, που είχαν πραγματοποιηθεί σταδιακά, κατά τη διάρκεια μιας σειράς μαθημάτων φωτογραφίας, που έγιναν από το 1991 ως σήμερα. Μετά από τις απαραίτητες διορθώσεις και αναθεωρήσεις προέκυψε η έκδοση αυτή. Το σύνολο των περιεχομένων αφορά προσωπική συγγραφή, από γνώσεις που αποκτήθηκαν, από μελέτη βιβλίων ή άρθρων σε περιοδικά, από ανταλλαγή απόψεων με φωτογράφους και κυρίως από τις εφαρμογές και τον πειραματισμό πολλών χρόνων.

Η έκδοση πραγματοποιήθηκε σε τυπογραφική και σε ηλεκτρονική μορφή.
Η ηλεκτρονική έκδοση προσφέρεται δωρεάν, για να είναι προσιτή σε κάθε ενδιαφερόμενο. Ανανεώνεται κάθε χρόνο με διορθώσεις, αλλαγές και προσθήκες, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις απόψεις των αναγνωστών. Το κόστος αναλαμβάνουν οι χορηγοί, που παρουσιάζονται στις σελίδες της ψηφιακής έκδοσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στο έργο αυτό.
Η τυπογραφική έκδοση πραγματοποιείται μετά από την εξάντληση της προηγούμενης και περιέχει όλες τις διορθώσεις, τις αλλαγές και τις προσθήκες, της πιο πρόσφατης ηλεκτρονικής μορφής.

Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί δώδεκα ηλεκτρονικές εκδόσεις και τέσσερις τυπογραφικές.

Προτάσεις για διορθώσεις, συμπληρώματα και αλλαγές θα βοηθήσουν στην αναθεώρηση και βελτίωση της έκδοσης.


Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Ημερομηνία έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020

Σελίδες : 324

Διαστάσεις : 17 Χ 24 cm

Τιμή : 18 ευρώ

ISBN: 978-960-98280-7-9


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ, σελ. 5
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, σελ. 6
Φωτογραφία, σελ. 6
Φωτοευαίσθητα υλικά, σελ. 6
Φωτογράμματα, σελ. 6
Φωτογραφία και είδωλο, σελ. 7
Pinhole Camera, Camera Obscura, σελ. 7
Αργυροτυπία, σελ. 8
Έγχρωμη αναλογική φωτογραφία, σελ. 8
Ψηφιακή φωτογραφία, σελ. 8
Επαναπροσδιορισμός της φωτογραφίας, σελ. 8
Είναι η φωτογραφία τέχνη, σελ. 9
Τι είναι τέχνη, σελ. 9
Η φωτογραφία είναι τέχνη, σελ. 9
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, σελ. 10
Σκοτεινός θάλαμος - Φακός, σελ. 10
Διάφραγμα - Φωτοφράκτης - Ταχύτητα, σελ. 10
Σκόπευτρο - Σκόπευση δια μέσω του φακού και εξωτερική σκόπευση, σελ. 11
Τα ράσα κάνουν τον παπά και η φωτογραφική μηχανή τον φωτογράφο, σελ. 11
ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 11
Compact - Τηλεμετρικές - SLR - CSC - SLT, σελ. 11, 12
ΜΕΣΑΙΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13
TLR - Τηλεμετρικές - SLR, σελ. 13
ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 14
DSLR - CSC (Μirrorless) πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ. 15
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΦΑΚΟΣ, σελ. 16
Συγκλίνοντες - Αποκλίνοντες, σελ. 16
Απλοί - Σύνθετοι, σελ. 16
Εστιακή απόσταση - Εστία, σελ. 16
Η μεγέθυνση - Γωνία κάλυψης, σελ. 17
Διάμετρος - Φωτεινότητα - Φορμά, σελ. 17
Κανονικός – Ευρυγώνιος - Τηλεφακός, σελ. 18
Zoom - Fisheye - Macro, σελ. 16 -17
Shift - Κατοπτρικός φακός, σελ. 19
Teleconverter - Fisheye Converter, σελ. 20
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΑΚΟΥ, σελ. 21
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, σελ. 22
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 23
Ο ΦΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, σελ. 24
Προοπτική, σελ. 24
Έλεγχος της προοπτικής - μεταβολή της, σελ. 24
Πως επιδρά ο φακός στην προοπτική, σελ. 24
ΦΩΤΟΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΥΛΙΚΑ, σελ. 26
ΦΙΛΜ & ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ, σελ. 26
Μικρό - Μεσαίο - Μεγάλο φορμά, σελ. 26, 27
Ποιότητα και φορμά, σελ. 27
Το φορμά στους αισθητήρες των ψηφιακών
μηχανών, σελ. 28
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΙΛΜ, σελ. 29
Αρνητικά – Θετικά (slides), σελ. 29
Έγχρωμα (daylight, tungsten, υπέρυθρα), σελ. 29
Ασπρόμαυρα (παγχρωματικά, ορθοχρωματικά, υπέρυθρα, χρωμογενή), σελ. 29
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 29
Αργά, μεσαία, γρήγορα
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 30
ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 30
PUSHING – PULLING, σελ. 30, 31
Μεταβολή χαρακτηριστικών, σελ. 31
Συμπεράσματα, σελ. 31
ΔΟΜΗ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 32
ΔΟΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 32
ΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 33
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ / ΦΙΛΜ & ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΑΚΟΥ, σελ. 34
MEGAPIXELS & MARKETING, σελ. 34
ΣΧΕΣΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ, σελ. 36
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 36
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 36
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 37
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, σελ. 37
ΧΡΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38
ΚΡΑΤΗΜΑ / ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 38
ΓΕΝΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38
Εστίαση, σελ. 38
Φωτομέτρηση, σελ. 39
Έκθεση, σελ. 39
Ευαισθησία, σελ. 40
Αυτοφωτογράφηση, σελ. 41
Αντιστάθμιση έκθεσης (+/- Εν), σελ. 41
Bracketing, σελ. 41
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ, σελ. 42
Ανάλυση, σελ. 42
Επιλογή είδους αρχείου, σελ. 42
Συμπίεση αρχείου JPEG, σελ. 42
Χρωματικός χώρος (Color Space), σελ. 42
Εξισορρόπηση λευκού (White Balance), σελ. 43
Άλλες ρυθμίσεις, σελ. 44
Μείωση θορύβου (noise reduction), σελ. 44
Διαγραφή εικόνων - διαμόρφωση (erase - format), σελ. 45
Αυτόματη περιστροφή (auto rotate), σελ. 45
Απομάκρυνση σκόνης (dust removal), σελ. 45
Η ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 46
Φωτόμετρα, σελ. 46
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 46
Ευαισθησία - Φωτιστικές συνθήκες - Βαθμός αντανάκλασης σελ. 47
Η ΕΚΘΕΣΗ, σελ. 48
Stop, σελ. 48
ΤΡΟΠΟΙ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗΣ, σελ. 48
Ανακλώμενη - Προσπίπτουσα φωτομέρτηση, σελ. 48
ΣΙΛΟΥΕΤΕΣ: ΛΑΘΟΣ ΦΩΤΟ-ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ «ΑΠΟΨΗ», σελ. 49
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ “SUNNY 16”, σελ. 49
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ, σελ. 50
Οριακή ταχύτητα για σταθερές λήψεις , σελ. 50
Το πάγωμα της κίνησης, σελ. 51
ΠΑΓΩΜΑ Ή ΜΗ ΠΑΓΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, σελ. 52
ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 54
Συνδυάζοντας τους τρεις παράγοντες, σελ. 54
ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 56
Παράγοντες που επιδρούν στο βάθος πεδίου, σελ. 56
Το διάφραγμα, σελ. 56
Η απόσταση φακού - θέματος, σελ. 56
Η εστιακή απόσταση του φακού, σελ. 56
Ο έλεγχος του βάθους πεδίου, σελ. 57
Προθέαση βάθους πεδίου, σελ. 58
Ένδειξη του βάθους πεδίου στον φακό, σελ. 58
Υπερεστιακή απόσταση, σελ.58
Πρόγραμμα υπολογισμού του βάθους πεδίου, σελ. 59
ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, σελ. 60
Η αποκάλυψη του αόρατου με πάγωμα της κίνησης, σελ. 60
Η αποκάλυψη του αόρατου με μεγάλο χρόνο έκθεσης, σελ. 60
ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΛΗΨΕΙΣ, σελ. 62
Τρίποδο, σελ. 62
Μονόποδο, σελ. 63
Εναλλακτική στήριξη, σελ. 63
Ενεργοποίηση της μηχανής χωρίς να κουνηθεί, σελ. 63
Declaser, σελ. 63
Τηλεχειριστήριο (Remote Control), σελ. 63
Ιντερβαλόμετρο (Timer Remote Control), σελ. 63
Αυτοφωτογράφηση (self timer), σελ. 63
Tethering, σελ. 63
Η ΣΩΣΤΗ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 64
Η σωστή φωτομέτρηση για slides
ή ψηφιακή μηχανή, σελ. 64
H γκρίζα κάρτα, σελ. 65
Η σωστή φωτομέτρηση με αρνητικό φιλμ, σελ. 67
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 68
Τεστ ευαισθησίας, σελ. 68
Προαπεικόνιση, σελ. 70
Τι γίνεται με τα slides και με τις ψηφιακές μηχανές, σελ. 70
ΛΗΨΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ – ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 71
ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΕΥΡΟΥΣ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 72
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 74
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 74
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 75
ΌΤΑΝ ΤΟ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΔΕΙΞΗ, σελ. 75
Χρήση γκρίζας κάρτας, σελ. 75
Αλλαγή της ευαισθησίας, σελ. 76
Bracketing, σελ. 76
ΣΦΑΛΜΑ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ, σελ. 76
ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 78
Φως, σελ. 78
Χρώμα, σελ. 78
ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, σελ. 78
Τα βασικά χρώματα RGB, σελ. 78
Τα συμπληρωματικά χρώματα CMY, σελ. 79
Χρωματική θερμοκρασία, σελ. 79
ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ, σελ. 82
ΤΕΧΝΗΤΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 83
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 84
Λάμπες πυρακτώσεως (tungsten) , σελ. 84
Λάμπες αλογόνου, σελ. 84
Λάμπες φθορισμού, σελ. 85
Συμπαγείς Λάμπες Φθορισμού (οικονομικές λάμπες), σελ. 85
Λάμπες led, σελ. 85
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ FLASH, σελ. 86
Ταχύτητα Συγχρονισμού, σελ. 86
Οδηγός αριθμός (Guide number) , σελ. 87
Έλεγχος της Έκθεσης, σελ. 87
Η έκθεση με αυτόματα flash, σελ. 88
Έκθεση με ΤΤL flash, σελ. 88
Flash με zoom Κεφαλές, σελ. 88
Κινήσεις κεφαλής του flash, σελ. 88
Ενεργοποίηση πολλών flash συγχρόνως, σελ. 89
Προβλήματα που δημιουργούν τα flash, σελ. 89
Κόκκινο μάτι, σελ. 89
Αντανακλάσεις, σελ. 90
Διαφορά φωτεινότητας, σελ. 90
Επιπεδότητα, σελ. 90
Αυξημένη αντίθεση, σελ. 90
FILL IN, σελ. 91
Πλήρης έλεγχος του flash σε συνδυασμό
με τον περιβαλλοντικό φωτισμό, σελ. 91
Μέθοδος υποέκθεσης φόντου, σελ. 94
Flash ως κυρίαρχος φωτισμός, σελ. 94
Flash και νύχτα, σελ. 95
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 96
Φωτιστικά συνεχόμενου φωτισμού, σελ. 96
Φωτιστικά Tungsten, σελ. 96
Φωτιστικά Αλογόνου, σελ. 97
Φωτιστικά Ημέρας, σελ.97
Led, σελ.97
Studio flash, σελ. 98
Flash με γεννήτρια, σελ. 98
Αυτοκέφαλα flash, σελ. 98
Φλασόλαμπες με ντουί, σελ. 99
ΕΙΔΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ, σελ. 99
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ, σελ. 100
Ανακλαστήρες, σελ. 100
Ανταυγαστήρες, σελ. 101
Snoot, σελ. 101
Πτερύγια, σελ. 101
Soft box, σελ. 101
Λευκή ομπρέλα, σελ. 101
Ασημένια ομπρέλα, σελ. 101
Κυψέλες (honeycomb) , σελ. 101
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΡΕΤΟΥ, σελ. 102
Με ένα φωτιστικό, σελ. 102
Φωτισμός από πάνω, σελ. 102
Φωτισμός από κάτω, σελ. 102
Φωτισμός στο ύψος των ματιών, σελ. 102
-Μπροστινός, σελ. 102
-Πλάγιος 45°, σελ. 102
-Πλάγιος 90°, σελ. 102
-Πίσω πλάγιος 45°, σελ. 102
-Πίσω φωτισμός, σελ. 102
Με πολλά φωτιστικά, σελ. 103
-Το πρώτο φωτιστικό, σελ. 103
-Το δεύτερο φωτιστικό, σελ. 103
-Το τρίτο φωτιστικό, σελ. 103
-Το τέταρτο φωτιστικό, σελ. 103
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ, σελ. 104
Κλασική τοποθέτηση, σελ. 104
Χρήση ειδικού αντιγραφικού μηχανήματος, σελ. 104
Χρήση διάχυτου φωτισμού, σελ. 104
Αντιγραφή με πολωμένο φωτισμό, σελ. 105
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ, σελ. 105
ΦΙΛΤΡΑ, σελ. 106
Φίλτρα για αναλογική και ψηφιακή, σελ. 107
Φίλτρα προστατευτικά, σελ. 107
Φίλτρα πόλωσης, σελ. 107
Φίλτρα μείωσης της φωτεινότητας, σελ. 107
Φίλτρα για macro, σελ. 107
Split field, σελ. 107
Φίλτρα για αναλογική ΑΜ φωτογραφία, σελ. 107
Φίλτρα για αναλογική έγχρωμη φωτογραφία, σελ. 108
Φίλτρα διόρθωσης WB, σελ. 108
Φίλτρα special effects, σελ. 110
ΜΑΚΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 112
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, σελ. 112
Close up, σελ. 112
Μακροφωτογραφία, σελ. 112
Μικροφωτογραφία, σελ. 112
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, σελ. 112
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ
Φακοί macro, σελ. 112
Δακτυλίδι αντιστροφής, σελ. 112
Δακτυλίδια προέκτασης, σελ. 113
Φυσούνα, σελ. 113
Φίλτρα close up, σελ. 113
Compact ψηφιακή μηχανή, σελ. 114
ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 114
ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 114
Ηλεκτρονικά flash, σελ. 114
Ring flash, σελ. 115
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 115
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 116
ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΩΝ, σελ. 116
ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ, σελ. 117
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, σελ. 118
ZOOM IN, σελ. 118
PANNING, σελ. 118
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ PANNING, σελ. 119
FLASH ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, σελ. 120
Συγχρονισμός με την 1η ή τη 2η κουρτίνα, σελ. 120
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΦΩΤΟΣ, σελ. 122
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΚΘΕΣΗ – ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 124
Πολλαπλή έκθεση, σελ. 124
Με «πατέντα», σελ. 125
Φωτογράφηση δύο φορές στο ίδιο film, σελ. 125
Πολλαπλή έκθεση στη θέση Bulb, σελ. 125
Πολλαπλή έκθεση και flash, σελ. 126
Διπλοέκθεση με μαύρο χαρτόνι, σελ. 127
ΚΟΥΝΗΜΑ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 128
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, σελ. 128
LOMOGRAPHY, σελ. 130
Η Lomo - άποψη, σελ. 130
Ο δεκάλογος της Lomo, σελ. 130
Lomo LCA+, σελ. 130
Fisheye, σελ. 130
Color splash, σελ. 130
Action Sampler, σελ. 131
Super Sampler, σελ. 131
Octomat, σελ. 131
Pop9, σελ. 131
Holga, σελ. 131
Lubitel 166+ Universal, σελ. 131
Diana F+, σελ. 131
Mini Diana, σελ. 131
Horizon Perfect, σελ. 131
Spinner 360ο, σελ. 131
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 132
Crop, σελ. 132
Σειρά λήψεων, σελ. 132
Στο χέρι, σελ. 132
Στο τρίποδο, σελ. 132
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 133
FT-2, σελ. 133
Horizon Perfekt, σελ. 133
Widelux F8, σελ. 133
Noblex 135, σελ. 133
Horizon 205 PC, σελ. 133
Widelux 1500, σελ. 133
Noblex Pro 150 UX, σελ. 133
Hasselblad XPan, σελ. 133
Fuji GX617, σελ. 133
Technorama 612 PCII και 617s III, σελ. 133
Lomography Spinner 360ο, σελ. 133
ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 134
CROP, σελ. 134
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΦΟΡΜΑ, σελ. 134
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΦΟΡΜΑ, σελ. 134
TLR (TWIN LENS REFLEX) , σελ. 134
ΔΙΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ, σελ. 134
SLR (SINGLE LENS REFLEX), σελ. 135
3D – ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 136
Ανθρώπινη 3D όραση, σελ. 136
3D φωτογραφία, σελ. 136
3D λήψη, σελ. 136
ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 137
3D World 120, σελ. 137
Holga 120-3D Stereo Camera, σελ. 137
Sputnik Stereo Camera, σελ. 137
Fujifilm FinePix Real 3D W3, σελ. 137
Εξαρτήματα, σελ. 137
Pentax Stereo Adapter 3D, σελ. 137
SKF-1 Stereo Adapter, σελ. 137
Loreo 3D Stereo Lens, σελ. 137
Panasonic Working 3D Lens Adapter, σελ. 138
Πατέντες, σελ. 138
3D παρατήρηση, σελ. 138
Προτεινόμενη τεχνική, σελ. 139
Anamaker: Δωρεάν πρόγραμμα παραγωγής φωτογραφιών 3-D, σελ. 139
ΥΠΕΡΥΘΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 140
Υπέρυθρη απεικόνιση, σελ. 140
Η καταγραφή του υπέρυθρου με φιλμ, σελ. 141
Διαδικασία, σελ. 142
Η καταγραφή του υπέρυθρου με ψηφιακή μηχανή, σελ. 144
Έλεγχος μηχανής για υπέρυθρη καταγραφή, σελ. 144
ΥΠΕΡΥΘΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 145
ΦΙΛΤΡΑ, σελ. 146
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, σελ. 148
Έκθεση, σελ. 148
Εστίαση, σελ. 148
Ευαισθησία, σελ. 148
Στήριξη, σελ. 148
ΑΣΤΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 150
Φωτογράφηση με τηλεσκόπιο, σελ. 150
Αστροστάτης, σελ. 150
Ρομποτικό τηλεσκόπιο, σελ. 150
Φωτογραφίζοντας το φεγγάρι, σελ. 150
Φωτογραφίζοντας το φεγγάρι, μαζί με το περιβάλλον, σελ. 152
Φωτογραφίζοντας τον ήλιο, σελ. 154
Έκλειψη ήλιου, σελ. 154
Φωτογραφίζοντας τα αστέρια, σελ. 156
Φωτογραφίζοντας τους διάττοντες αστέρες, σελ. 158
Φωτογραφίζοντας πλανήτες και άλλα ουράνια σώματα, σελ. 160
ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 162
Εξωτερικές λήψεις – Ελεύθερη κατάδυση – Κατάδυση με φιάλες, σελ. 162
Το φως στο νερό: ένταση και χρώμα, σελ. 162
Φακός – γωνία, σελ. 162
Υποβρύχιος εξοπλισμός, σελ. 163
Αναλογικές Υ/Β μηχανές μιας χρήσης, σελ. 163
Αναλογικές compact, σελ. 163
Ψηφιακές compact, σελ. 163
Nikonos V, σελ. 163
Υποβρύχιες θήκες, σελ. 163
PINHOLE CAMERA, σελ. 164
Χάρτινο κουτί, σελ. 164
SLR ή DSLR pinhole, σελ. 164
Pinhole «κάμαρα» , σελ. 165
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 166
ΔΟΜΗ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 166
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 166
Υλικά, σελ. 166
Προετοιμασία χημικών, σελ. 167
Διαδικασία, σελ. 167
Εμφάνιση σε λεκάνες, σελ. 168
Χημική διαδικασία, σελ. 168
Προβλήματα που παρατηρούνται, σελ. 169
Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 170
Υλικά, σελ. 170
Διαδικασία εκτύπωσης, σελ. 174
Η εμφάνιση της φωτογραφίας, σελ. 176
ΕΞ ΕΠΑΦΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 178
Διαδικασία εκτύπωσης contact, σελ. 178
Προβλήματα του contact, σελ. 179
Contact χωρίς χημικά, σελ. 179
ΤΑ STOP ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 180
Ο νόμος του stop, σελ. 180
Iσοδύναμες σχέσεις, σελ. 180
Αναλογία μεγέθυνσης – εκφώτισης, σελ. 180
Σχέση χρόνου εκφώτισης και φίλτρων μεταβλητής αντίθεσης, σελ. 181
Ο νόμος του ¼ του stop, σελ. 181
ΤΟ ΖΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 181
Πως γίνεται η ζωνική λωρίδα, σελ. 181
Χρήση της ζωνικής λωρίδας, σελ. 182
ΜΑΣΚΕΣ – ΣΚΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΑΤΑ, σελ. 182
Αιτιολογία, σελ. 183
Πως γίνεται η μάσκα, σελ. 184
Προϋποθέσεις, σελ. 185
Μάσκα – βινιέτα, σελ. 185
O ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 186
Παράγοντες που συμβάλλουν στην αντίθεση, σελ. 186
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 186
Αύξηση της αντίθεσης, σελ. 187
Μείωση της αντίθεσης, σελ. 188
Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα λευκά, σελ. 188
Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα μαύρα, σελ. 189
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ, σελ. 190
Solarization, σελ. 190
Φωτομοντάζ, σελ. 191
ΤΑ ΛΙΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΦΙΛΜ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ, σελ. 192
Αρνητική εκτύπωση, σελ. 193
Λιθογραφική εκτύπωση, σελ. 193
Bass relief, σελ. 194
Εκτύπωση περιγράμματος, σελ. 194
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ
ΜΕ SPRAY Ή ΠΙΝΕΛΟ, σελ. 194
ΤΟΠΙΚΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ – CROPPING, σελ. 195
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ, σελ. 196
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 197
ΤΟΝΙΣΤΕΣ, σελ. 198
Τονιστής σεληνίου, σελ. 198
Τονιστής σέπια, σελ. 199
Μπλε τονιστής, σελ. 199
ΘΕΡΜΟΙ ΤΟΝΟΙ, σελ. 200
ΕΝΙΣΧΥΣΗ – ΜΕΙΩΣΗ, σελ. 200
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ SLIDES, σελ. 200
ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 202
ΔΟΜΗ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 202
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΦΙΛΜ C41, σελ. 202
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ SLIDES E6, σελ. 203
Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 203
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 204
ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ, σελ. 204
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 206
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ, σελ. 206
Αισθητήρας - Pixel - Ψηφιακό αρχείο -Είδη αρχείων, σελ. 206
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 207
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 207
Τακτική, σελ. 207
ΠΡΟΒΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, σελ. 208
FASTSTONE, σελ. 208
Απεικόνιση αρχείων, σελ. 208
Χρήση προγράμματος FastStone, σελ. 208
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, σελ. 210
Εισαγωγή εικόνας, σελ. 210
Περιβάλλον, σελ. 211
Περιστροφή, σελ. 211
Απεικόνιση, σελ. 211
Μέγεθος προβολής, σελ. 212
Φωτεινότητα – Αντίθεση, σελ. 212
Brightness – Contrast, σελ. 212
Levels, σελ. 212
Curves, σελ. 213
Exposure, σελ. 213
Διόρθωση χρώματος, σελ. 214
Color Balance, σελ. 214
Hue – Saturation, σελ. 214
Τοπική μεγέθυνση - Cropping, σελ. 215
Crop Tool, σελ. 215
Perspective Crop Tool, σελ. 215
Όξυνση - Sharpen, σελ. 216
Ιστορικό, σελ. 216
Αποθήκευση, σελ. 216
RETOUCHING:
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ & ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ, σελ. 218
Blur - History Brush Tool - Blur Tool – Clone Stamp Tool - Spot Healing Brush Tool, σελ. 218, 219
ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ - ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ - ΧΡΩΜΑΤΟΣ, σελ. 200
Auto Tone - Auto Contrast - Auto Color - Shadow/Highlight - Match Color - Color Balance - Hue/Saturation - Replace Color - Selective Color, σελ. 220, 223
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, σελ. 224
Rectangular Marquee Tool,
Elliptical Marquee Tool,
Lasso Tool, Polygonal Lasso Tool,
Magnetic Lasso Tool,
Quick Selection Tool, Magic Wand Tool, σελ. 224
Εντολές Select, σελ. 224
ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, σελ. 225
ΞΕΦΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕ SELECT SUBJECT, σελ. 226
Select and Mask, σελ. 226
ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ, σελ. 228
Brush, Dodge, Burn, Sponge Tool, σελ. 228
RETOUCHING: ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 229
Content-Aware, σελ. 229
ΒΙΝΙΕΤΕΣ ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, σελ. 230
ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ, σελ. 232
Image Size, σελ. 232
Προβολή, εκτύπωση και ανάλυση, σελ. 232
Τεχνητή επαύξηση της εικόνας, σελ. 233
Τεχνητή μείωση, σελ. 233
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ, σελ. 234
Canvas size, σελ. 235
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΥΡΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,
ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΝΙΖΑΣ, σελ. 236
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ ΣΕ ΚΑΔΡΟ, σελ. 236
ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ, σελ. 238
Grayscale, σελ. 238
Desaturate, σελ. 238
Channels, σελ. 238
Channel Mixer, σελ. 238
Black and White, σελ. 238
ΜΟΝΟΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, σελ. 240
Black and White, σελ. 240
Hue – Saturation, σελ. 240
Color Balance, σελ. 240
Duotone, σελ. 240
Photo Filter, σελ. 240
ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ, σελ. 241
Desaturate, History Brush Tool, Color Balance, σελ. 241
ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ, σελ. 242
Desaturate, History Brush Tool, Brush Tool, σελ. 242
ΕΠΙΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ Α/Μ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 243
RGB color, Quick Selection Tool, Color Balance, Inverse, Color Balanc, Brush Tool, Elliptical Marquee Tool, Brush Tool, σελ. 243
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΔΡΟY, σελ.244
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, σελ. 244
Ruler Tool, Rotate canvas, Crop Tool, σελ. 244
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 245
Rectangular Marquee Tool, Transform, σελ. 245
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΜΕ CROP TOOL, σελ. 246
ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 247
ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 248
Lasso Tool, Blur, σελ. 248
Quick Mask, σελ. 249
ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 250
Load files into stack, Auto align layers, Auto blend layers, σελ. 251
ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 226
ΜΟΝΤΑΖ – ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 252
Magic Eraser Tool, Color Range, Cut, History Brush Tool, Move Tool, Transform, σελ. 252, 253
ΜΟΝΤΑΖ – ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΙΞΕΩΝ ΤΩΝ LAYERS, σελ. 254
Move Tool, Transform, Blending mode, Levels, Eraser Tool, σελ. 254, 255
ΜΟΝΤΑΖ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ, σελ. 256
Move Tool, Transform, Blending mode, Levels, Color Balance, History Brush Tool, σελ. 256
ΜΟΝΤΑΖ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΥΦΗΣ, σελ. 257
Move Tool, Blending mode, Transform, Levels, σελ. 257
ΜΟΝΤΑΖ – ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΡΟΜΟΥ, σελ. 258
Polygonal Lasso Tool, Copy, Paste, Transform, Move Tool, Duplicate layer, Levels, Opacity, Blur, Levels, Blending mode, σελ. 259
ΚΑΤΟΠΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 260
Crop Tool, Duplicate Layer, Flip Vertical, Canvas size, Move tool, Flatten image, Transform, Crop Tool, Grayscale, Unsharp Mask, σελ. 260, 261
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗΣ, σελ. 262
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗΣ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ,
σελ. 263
ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 264
Load files into stack, Auto align layers, Auto blend layers, σελ. 264, 265
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 266
Lens Correction, σελ. 266
ΔΙΕΥΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΥΡΟΣ, σελ. 268
Merge to HDR, Local Adaptation, Highlight Compression, Equalize Histogram, Expose and Gamma σελ. 268, 269
ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 270
Photomerge, σελ. 270
Load Files into Stack, Auto-Align Layers,
Auto-Blend Layers, σελ. 270
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 271
ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, σελ. 271
LITTLE PLANET, σελ. 272
Polar Coordinates, σελ. 273
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΥΠΕΡΥΘΡΟΥ, σελ. 274
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ. 274
ΈΓΧΡΩΜΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ. 275
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ, σελ. 276
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ GRADIENT TOOL, σελ. 276
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ LAYERS, GRADIENT TOOL ΚΑΙ CLOUDS, σελ. 277
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ CROSS PROCESS, σελ. 278
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ POLAROID TRANSFER, σελ. 280
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ADJUSTMENT LAYER, σελ. 282
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕ ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ, σελ. 286
Motion Blur, Radial Blur, Wind, Smudge Tool, σελ. 287
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΑΡΓΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ FLASH, σελ. 288
ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ ΜΕ TILT & SHIFT, σελ. 288
ΤΑ «ΦΩΤΑ» ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ, σελ. 290
Lighting Effects, σελ. 260
ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΘΟΡΥΒΟΥ, σελ. 291
Reduce Noise, Add Noise, Despeckle, Dust & Scratses, Median, σελ. 291
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ AVERAGE,
σελ. 292
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ LONG EXPOSURE, σελ. 293
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, σελ. 294
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, σελ. 294
Προσθήκη του ονόματος και λεζάντας, σελ. 294
Image Size, Canvas size, Type tool, σελ. 294
Προσθήκη του ονόματος και copyright, σελ. 295
Type tool, fx, Bevel and Emboss, σελ. 263
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ, σελ. 295
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ, σελ. 296
New, Move Tool, Transform, Rectangular Marquee Tool, Fill, Horizontal Type Tool, σελ. 296, 297
ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 298
IMAGE PROCESSOR, σελ. 298
ACTIONS – ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 298
Εφαρμογή σε μεμονωμένες φωτογραφίες, σελ. 299
Εφαρμογή σε έναν φάκελο με φωτογραφίες, σελ. 299
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ACTIONS, σελ. 299
Resize, Interpolation, Rotate, Frame, προσθήκη χειρόγραφου ονόματος, σελ. 299
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕ ΤΟ FASTSTONE, σελ. 300
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, σελ. 300
SLIDE SHOW / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, σελ. 301
MULTI - PAGE FILE / ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΛΛΑΛΠΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ, σελ. 301
IMAGE STRIP / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΩΡΙΔΑ, σελ. 302
CONTACT SHEET / ΨΗΦΙΑΚΟ CONTACT, σελ. 302
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ
ΜΕ ΤΟ CAMERA RAW ΤΟΥ PHOTOSHOP, σελ. 304
ΑΡΧΕΙΑ RAW, σελ. 304
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 304
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 305
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 305
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ, σελ. 305
ΚΑΡΤΕΛΑ BASIC - ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 306
White Balance, σελ. 306
Auto – Default, σελ. 306
Exposure, σελ. 306
Contrast, σελ. 306
Highlights, σελ. 307
Shadows, σελ. 307
Whites, σελ. 307
Blacks, σελ. 307
Texture, σελ. 307
Clarity, σελ. 307
Dehaze, σελ. 307
Vibrance, σελ. 307
Saturation, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ TONE CURVE, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ DETAIL, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ HSL ADJUSTMENTS, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ SPLIT TONING, σελ. 308
ΚΑΡΤΕΛΑ LENS CORRECTION, σελ. 308
ΚΑΡΤΕΛΑ EFFECTS, σελ. 308
ΚΑΡΤΕΛΑ CALIBRATION, σελ. 308
ΚΑΡΤΕΛΑ PRESETS, σελ. 308
ΚΑΡΤΕΛΑ SNAPSHOTS, σελ. 309
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, σελ. 309
Targeted Adjustment Tool, σελ. 309
Adjustment Brush, σελ. 309
Graduated filter, σελ. 309
Radial filter, σελ. 309
PREFERENCES, σελ. 309
ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 309
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
RAW ΑΡΧΕΙΩΝ
ΜΕ ΤΟ CAPTURE ONE, σελ. 310
IMPORT – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 310
1η ΚΑΡΤΕΛΑ: LIBRARY – ΕΠΙΛΟΓΗ & ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 310
Library, σελ. 310
Filters, σελ. 311
2η ΚΑΡΤΕΛΑ: QUICK – ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 311
White Balance, σελ. 311
Exposure, σελ. 311
High Dynamic Range, σελ. 311
Clarity, σελ. 311
Sharpening, σελ. 311
Crop, σελ. 311
Rotation & Flip, σελ. 311
3η ΚΑΡΤΕΛΑ: STYLES AND PRESETS, σελ. 312
4η ΚΑΡΤΕΛΑ: LENS , σελ. 312
Rotation & Flip, σελ. 312
Lens correction, σελ. 312
5η ΚΑΡΤΕΛΑ: EXPOSURE, σελ. 312
Exposure, σελ. 312
High Dynamic Range, σελ. 312
Levels, σελ. 312
Curve, σελ. 312
6η ΚΑΡΤΕΛΑ: COLOR, σελ. 313
ICC Profile, σελ. 313
Curve, σελ. 313
White Balance, σελ. 313
Black And White, σελ. 313
Color Editor, σελ. 313
7η ΚΑΡΤΕΛΑ: DETAILS, σελ. 313
Sharpening, Clarity, σελ. 313
Noise Reduction, σελ. 313
Keywords, σελ. 313
Metadata, σελ. 313
8η ΚΑΡΤΕΛΑ: METADATA, σελ. 313
EDIT, σελ. 314
ADJUSTMENTS, σελ. 314
SELECT, σελ. 314
ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ, σελ. 314
Import Images, σελ. 314
Export Images, σελ. 314
Tips, σελ. 315
Select, σελ. 315
Pan, σελ. 315
Crop, σελ. 315
Straighten, σελ. 315
Pick White Balance, σελ. 315
Apply Adjustments, σελ. 315
Before, σελ. 315
Auto Adjust, σελ. 315
Reset, σελ. 315
Copy / Apply, σελ. 315
Toggle Primary / Multi View, σελ. 315
Fit, σελ. 315
Views / Sort, σελ. 315

 


ΑΡΧΙΚΗ | ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ | LINKS | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 

© ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ