Μετά
την εξάντληση και της 3ης
επιτυχημένης έκδοσης, έρχεται η
νέα, στην οποία προστέθηκαν 32 νέες σελίδες,
ενημερώθηκε η ύλη
που αφορά τα προγράμματα επεξεργασίας με τις πιο πρόσφατες
εκδοχές τους, προστέθηκαν φωτογραφίες και έγιναν ανανεώσεις,
διορθώσεις και σημαντικές προσθήκες στο σύνολο της ύλης.
Η
τεχνική της αναλογικής και της ψηφιακής φωτογραφίας» αποτελεί
ένα σύγχρονο σύγγραμμα, που έχει σκοπό να καλύψει με τη
μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα τις ανάγκες ενός ερασιτέχνη ή
σπουδαστή ή επαγγελματία φωτογράφου. Η φωτογραφία
αντιμετωπίζεται μικτά (ψηφιακή και αναλογική μαζί), όπως
άλλωστε είναι η σημερινή μορφή της. Στην ύλη περιλαμβάνονται:
Οι οριοθετήσεις, για την καλύτερη κατανόηση
του περιεχομένου, ο εξοπλισμός που
χρειαζόμαστε, η χρήση της φωτογραφικής μηχανής
με απλό τρόπο, για την εύκολη εισαγωγή του νέου στη
φωτογραφία, η λήψη, στην οποία δίνεται
ιδιαίτερη βαρύτητα στη φωτομέτρηση, που αποτελεί και τον
σημαντικότερο παράγοντά της, οι φωτογραφικές τεχνικές,
για όσους αναζητούν περισσότερα εκφραστικά μέσα, ο
φωτισμός, που οι περισσότεροι παραμελούν παρά τη
σπουδαιότητά του, ο σκοτεινός θάλαμος
(ασπρόμαυρος και έγχρωμος), για όσους επιθυμούν να διατηρήσουν
τις βάσεις του παρελθόντος και να αποχτήσουν «κλασική
φωτογραφική ταυτότητα» και τέλος η ψηφιακή επεξεργασία,
εστιασμένη κυρίως στο Photoshop και δοσμένη στα μέτρα της
φωτογραφίας, με τέτοιον τρόπο, που να αφορά παράλληλα τον
αρχάριο, αλλά και τον «ψαγμένο» φωτογράφο.
Το
βιβλίο διατίθεται σε
βιβλιοπωλεία, φωτογραφικά
καταστήματα και στα γραφεία του
περιοδικού.
ΠΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ
On
line παραγγελία του βιβλίου
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Παρακάτω αναφέρονται
αναλυτικά οι νέες προσθήκες και αναδιαμορφώσεις σε σχέση
με την προηγούμενη έντυπη έκδοση (3η, 2014).
DSLR - CSC
(Μirrorless) πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ. 15
Σιλουέτες: Λάθος φωτομέτρηση με «άποψη» , σελ. 49 Πάγωμα ή μη
πάγωμα στην πράξη, σελ. 52, 53 Πως το μέγεθος του αισθητήρα
επιδρά στο βάθος πεδίου, σελ. 56, 57 Πρόγραμμα υπολογισμού
του βάθους πεδίου, παραδείγματα, σελ. 58 Φωτογράφηση
χιονονιφάδων, σελ. 116 Φωτογράφηση με μικροσκόπιο, σελ. 117
Κούνημα της μηχανής, σελ. 128 Υπέρυθρη φωτογραφία,
αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ 140-149 Φωτογραφίζοντας
το φεγγάρι, μαζί με το περιβάλλον, σελ. 152-153 Έκλειψη
ήλιου, σελ. 154-155 Υποβρύχια φωτογραφία: Action cam,
υποβρύχιες θήκες για κινητά τηλέφωνα, σελ. 163 Photoshop,
Invert, σελ. 220 Photoshop, Threshold, σελ. 221 Τοπικές
διορθώσεις με επιλογές, αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ.
225 Ξεμοντάρισμα με Select Subject, σελ. 226-227
Retouching: Διορθωση παλιάς φωτογραφιας, σελ. 229 Βινιέτες με
εργαλεία επιλογής, σελ. 230-231 Κατοπτρική σύνθεση,
αναδιαμόρφωση και προσθήκη ύλης, σελ. 260-261 Δημιουργία
αντανάκλασης, σελ. 262 Δημιουργία αντανάκλασης σε πεζοδρόμιο,
σελ. 263 Προσομοίωση αργής ταχύτητας και flash, σελ. 288
Μείωση βάθους πεδίου με tilt & shift, σελ. 289 HDR: High
dynamic range, αναδιαμόρφωση, σελ. 268-269 Διόρθωση χρώματος
με το φίλτρο Average, σελ. 292 Προσομοίωση τεχνικής long
exposure, σελ. 293 Προσθήκη χειρόγραφου ονόματος στην
φωτογραφία, σελ. 295 Διαμόρφωση σελίδας, αναδιαμόρφωση,
προσθήκη ύλης, σελ. 296 Επεξεργασία αρχείων RAW με το Camera
Raw του Photoshop 12.4, αναδιαμόρφωση, προσθήκη ύλης, σελ.
304-309 Διαχείριση & επεξεργασία αρχείων RAW με το Capture
One 20, αναδιαμόρφωση, προσθήκη ύλης, σελ. 310-315
|
εί |
Η
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
4η
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Τάσος
Σχίζας
Πρόλογος
Αγαπητή
αναγνώστρια, αγαπητέ αναγνώστη, το βιβλίο αυτό έχει σκοπό
να καλύψει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την αναλογική και
την ψηφιακή φωτογραφία, που θα χρειαστεί ένας ερασιτέχνης ή
σπουδαστής ή επαγγελματίας φωτογράφος.
Η ύλη του έχει
βασιστεί σε προσωπικές σημειώσεις, που είχαν πραγματοποιηθεί
σταδιακά, κατά τη διάρκεια μιας σειράς μαθημάτων φωτογραφίας,
που έγιναν από το 1991 ως σήμερα. Μετά από τις απαραίτητες
διορθώσεις και αναθεωρήσεις προέκυψε η έκδοση αυτή. Το σύνολο
των περιεχομένων αφορά προσωπική συγγραφή, από γνώσεις που
αποκτήθηκαν, από μελέτη βιβλίων ή άρθρων σε περιοδικά, από
ανταλλαγή απόψεων με φωτογράφους και κυρίως από τις εφαρμογές
και τον πειραματισμό πολλών χρόνων.
Η έκδοση
πραγματοποιήθηκε σε τυπογραφική και σε ηλεκτρονική μορφή.
Η ηλεκτρονική έκδοση προσφέρεται δωρεάν, για
να είναι προσιτή σε κάθε ενδιαφερόμενο. Ανανεώνεται κάθε χρόνο
με διορθώσεις, αλλαγές και προσθήκες, λαμβάνοντας υπόψη τα
σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις απόψεις των αναγνωστών. Το
κόστος αναλαμβάνουν οι χορηγοί, που παρουσιάζονται στις
σελίδες της ψηφιακής έκδοσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στο έργο
αυτό. Η τυπογραφική έκδοση
πραγματοποιείται μετά από την εξάντληση της προηγούμενης και
περιέχει όλες τις διορθώσεις, τις αλλαγές και τις προσθήκες,
της πιο πρόσφατης ηλεκτρονικής μορφής.
Μέχρι στιγμής
έχουν πραγματοποιηθεί δώδεκα ηλεκτρονικές εκδόσεις και
τέσσερις τυπογραφικές.
Προτάσεις για διορθώσεις,
συμπληρώματα και αλλαγές θα βοηθήσουν στην αναθεώρηση και
βελτίωση της έκδοσης.
Η
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ημερομηνία
έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020
Σελίδες
: 324
Διαστάσεις
: 17 Χ 24 cm
Τιμή :
18
ευρώ
ISBN:
978-960-98280-7-9
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ, σελ. 5 ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, σελ. 6 Φωτογραφία, σελ.
6 Φωτοευαίσθητα υλικά, σελ. 6 Φωτογράμματα, σελ. 6
Φωτογραφία και είδωλο, σελ. 7 Pinhole Camera, Camera
Obscura, σελ. 7 Αργυροτυπία, σελ. 8 Έγχρωμη αναλογική
φωτογραφία, σελ. 8 Ψηφιακή φωτογραφία, σελ. 8
Επαναπροσδιορισμός της φωτογραφίας, σελ. 8 Είναι η
φωτογραφία τέχνη, σελ. 9 Τι είναι τέχνη, σελ. 9 Η
φωτογραφία είναι τέχνη, σελ. 9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, σελ. 10
Σκοτεινός θάλαμος - Φακός, σελ. 10 Διάφραγμα - Φωτοφράκτης
- Ταχύτητα, σελ. 10 Σκόπευτρο - Σκόπευση δια μέσω του φακού
και εξωτερική σκόπευση, σελ. 11 Τα ράσα κάνουν τον παπά και
η φωτογραφική μηχανή τον φωτογράφο, σελ. 11 ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΜΑ,
σελ. 11 Compact - Τηλεμετρικές - SLR - CSC - SLT, σελ. 11,
12 ΜΕΣΑΙΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13 TLR - Τηλεμετρικές - SLR, σελ.
13 ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13 ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 14 DSLR - CSC (Μirrorless)
πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, σελ. 15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ
ΦΑΚΟΣ, σελ. 16 Συγκλίνοντες - Αποκλίνοντες, σελ. 16
Απλοί - Σύνθετοι, σελ. 16 Εστιακή απόσταση - Εστία, σελ. 16
Η μεγέθυνση - Γωνία κάλυψης, σελ. 17 Διάμετρος -
Φωτεινότητα - Φορμά, σελ. 17 Κανονικός – Ευρυγώνιος -
Τηλεφακός, σελ. 18 Zoom - Fisheye - Macro, σελ. 16 -17
Shift - Κατοπτρικός φακός, σελ. 19 Teleconverter - Fisheye
Converter, σελ. 20 ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΑΚΟΥ, σελ.
21 ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΣΤΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, σελ. 22 ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 23 Ο ΦΑΚΟΣ ΚΑΙ Η
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, σελ. 24 Προοπτική, σελ. 24 Έλεγχος της
προοπτικής - μεταβολή της, σελ. 24 Πως επιδρά ο φακός στην
προοπτική, σελ. 24 ΦΩΤΟΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΥΛΙΚΑ, σελ. 26 ΦΙΛΜ &
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ, σελ. 26 Μικρό - Μεσαίο - Μεγάλο φορμά, σελ. 26,
27 Ποιότητα και φορμά, σελ. 27 Το φορμά στους αισθητήρες
των ψηφιακών μηχανών, σελ. 28 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΙΛΜ, σελ. 29
Αρνητικά – Θετικά (slides), σελ. 29 Έγχρωμα (daylight,
tungsten, υπέρυθρα), σελ. 29 Ασπρόμαυρα (παγχρωματικά,
ορθοχρωματικά, υπέρυθρα, χρωμογενή), σελ. 29 ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ,
σελ. 29 Αργά, μεσαία, γρήγορα ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 30 ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 30 PUSHING – PULLING, σελ. 30, 31
Μεταβολή χαρακτηριστικών, σελ. 31 Συμπεράσματα, σελ. 31
ΔΟΜΗ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 32 ΔΟΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 32
ΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 33 ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ / ΦΙΛΜ &
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΑΚΟΥ, σελ. 34 MEGAPIXELS & MARKETING,
σελ. 34 ΣΧΕΣΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ,
σελ. 36 ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 36 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 36 ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 37
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, σελ. 37 ΧΡΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38
ΚΡΑΤΗΜΑ / ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 38 ΓΕΝΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38 Εστίαση, σελ. 38 Φωτομέτρηση,
σελ. 39 Έκθεση, σελ. 39 Ευαισθησία, σελ. 40
Αυτοφωτογράφηση, σελ. 41 Αντιστάθμιση έκθεσης (+/- Εν),
σελ. 41 Bracketing, σελ. 41 ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ
ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ, σελ. 42 Ανάλυση, σελ. 42 Επιλογή
είδους αρχείου, σελ. 42 Συμπίεση αρχείου JPEG, σελ. 42
Χρωματικός χώρος (Color Space), σελ. 42 Εξισορρόπηση λευκού
(White Balance), σελ. 43 Άλλες ρυθμίσεις, σελ. 44 Μείωση
θορύβου (noise reduction), σελ. 44 Διαγραφή εικόνων -
διαμόρφωση (erase - format), σελ. 45 Αυτόματη περιστροφή
(auto rotate), σελ. 45 Απομάκρυνση σκόνης (dust removal),
σελ. 45 Η ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 46 Φωτόμετρα, σελ. 46
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 46 Ευαισθησία - Φωτιστικές
συνθήκες - Βαθμός αντανάκλασης σελ. 47 Η ΕΚΘΕΣΗ, σελ. 48
Stop, σελ. 48 ΤΡΟΠΟΙ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗΣ, σελ. 48 Ανακλώμενη -
Προσπίπτουσα φωτομέρτηση, σελ. 48 ΣΙΛΟΥΕΤΕΣ: ΛΑΘΟΣ
ΦΩΤΟ-ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ «ΑΠΟΨΗ», σελ. 49 Ο ΚΑΝΟΝΑΣ “SUNNY 16”, σελ.
49 Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ, σελ. 50 Οριακή ταχύτητα για
σταθερές λήψεις , σελ. 50 Το πάγωμα της κίνησης, σελ. 51
ΠΑΓΩΜΑ Ή ΜΗ ΠΑΓΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, σελ. 52 ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ.
54 Συνδυάζοντας τους τρεις παράγοντες, σελ. 54 ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 56 Παράγοντες που επιδρούν στο βάθος
πεδίου, σελ. 56 Το διάφραγμα, σελ. 56 Η απόσταση φακού -
θέματος, σελ. 56 Η εστιακή απόσταση του φακού, σελ. 56 Ο
έλεγχος του βάθους πεδίου, σελ. 57 Προθέαση βάθους πεδίου,
σελ. 58 Ένδειξη του βάθους πεδίου στον φακό, σελ. 58
Υπερεστιακή απόσταση, σελ.58 Πρόγραμμα υπολογισμού του
βάθους πεδίου, σελ. 59 ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ,
σελ. 60 Η αποκάλυψη του αόρατου με πάγωμα της κίνησης, σελ.
60 Η αποκάλυψη του αόρατου με μεγάλο χρόνο έκθεσης, σελ. 60
ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΛΗΨΕΙΣ, σελ. 62 Τρίποδο, σελ. 62
Μονόποδο, σελ. 63 Εναλλακτική στήριξη, σελ. 63
Ενεργοποίηση της μηχανής χωρίς να κουνηθεί, σελ. 63
Declaser, σελ. 63 Τηλεχειριστήριο (Remote Control), σελ. 63
Ιντερβαλόμετρο (Timer Remote Control), σελ. 63
Αυτοφωτογράφηση (self timer), σελ. 63 Tethering, σελ. 63
Η ΣΩΣΤΗ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 64 Η σωστή φωτομέτρηση για slides
ή ψηφιακή μηχανή, σελ. 64 H γκρίζα κάρτα, σελ. 65 Η
σωστή φωτομέτρηση με αρνητικό φιλμ, σελ. 67 ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 68 Τεστ ευαισθησίας, σελ.
68 Προαπεικόνιση, σελ. 70 Τι γίνεται με τα slides και
με τις ψηφιακές μηχανές, σελ. 70 ΛΗΨΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ –
ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 71 ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΕΥΡΟΥΣ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 72 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ
ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 74 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ,
σελ. 74 ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 75
ΌΤΑΝ ΤΟ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΔΕΙΞΗ, σελ. 75
Χρήση γκρίζας κάρτας, σελ. 75 Αλλαγή της ευαισθησίας, σελ.
76 Bracketing, σελ. 76 ΣΦΑΛΜΑ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ, σελ. 76
ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 78 Φως, σελ. 78 Χρώμα, σελ. 78
ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, σελ. 78 Τα βασικά χρώματα RGB, σελ. 78
Τα συμπληρωματικά χρώματα CMY, σελ. 79 Χρωματική
θερμοκρασία, σελ. 79 ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ, σελ. 82 ΤΕΧΝΗΤΟΣ
ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 83 ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 84 Λάμπες
πυρακτώσεως (tungsten) , σελ. 84 Λάμπες αλογόνου, σελ. 84
Λάμπες φθορισμού, σελ. 85 Συμπαγείς Λάμπες Φθορισμού
(οικονομικές λάμπες), σελ. 85 Λάμπες led, σελ. 85
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ FLASH, σελ. 86 Ταχύτητα Συγχρονισμού, σελ. 86
Οδηγός αριθμός (Guide number) , σελ. 87 Έλεγχος της
Έκθεσης, σελ. 87 Η έκθεση με αυτόματα flash, σελ. 88
Έκθεση με ΤΤL flash, σελ. 88 Flash με zoom Κεφαλές, σελ. 88
Κινήσεις κεφαλής του flash, σελ. 88 Ενεργοποίηση πολλών
flash συγχρόνως, σελ. 89 Προβλήματα που δημιουργούν τα
flash, σελ. 89 Κόκκινο μάτι, σελ. 89 Αντανακλάσεις, σελ.
90 Διαφορά φωτεινότητας, σελ. 90 Επιπεδότητα, σελ. 90
Αυξημένη αντίθεση, σελ. 90 FILL IN, σελ. 91 Πλήρης
έλεγχος του flash σε συνδυασμό με τον περιβαλλοντικό
φωτισμό, σελ. 91 Μέθοδος υποέκθεσης φόντου, σελ. 94
Flash ως κυρίαρχος φωτισμός, σελ. 94 Flash και νύχτα, σελ.
95 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 96 Φωτιστικά
συνεχόμενου φωτισμού, σελ. 96 Φωτιστικά Tungsten, σελ. 96
Φωτιστικά Αλογόνου, σελ. 97 Φωτιστικά Ημέρας, σελ.97
Led, σελ.97 Studio flash, σελ. 98 Flash με γεννήτρια,
σελ. 98 Αυτοκέφαλα flash, σελ. 98 Φλασόλαμπες με ντουί,
σελ. 99 ΕΙΔΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ, σελ. 99 ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ,
σελ. 100 Ανακλαστήρες, σελ. 100 Ανταυγαστήρες, σελ. 101
Snoot, σελ. 101 Πτερύγια, σελ. 101 Soft box, σελ. 101
Λευκή ομπρέλα, σελ. 101 Ασημένια ομπρέλα, σελ. 101
Κυψέλες (honeycomb) , σελ. 101 ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΡΕΤΟΥ, σελ. 102
Με ένα φωτιστικό, σελ. 102 Φωτισμός από πάνω, σελ. 102
Φωτισμός από κάτω, σελ. 102 Φωτισμός στο ύψος των ματιών,
σελ. 102 -Μπροστινός, σελ. 102 -Πλάγιος 45°, σελ. 102
-Πλάγιος 90°, σελ. 102 -Πίσω πλάγιος 45°, σελ. 102 -Πίσω
φωτισμός, σελ. 102 Με πολλά φωτιστικά, σελ. 103 -Το
πρώτο φωτιστικό, σελ. 103 -Το δεύτερο φωτιστικό, σελ. 103
-Το τρίτο φωτιστικό, σελ. 103 -Το τέταρτο φωτιστικό, σελ.
103 ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ, σελ. 104 Κλασική
τοποθέτηση, σελ. 104 Χρήση ειδικού αντιγραφικού
μηχανήματος, σελ. 104 Χρήση διάχυτου φωτισμού, σελ. 104
Αντιγραφή με πολωμένο φωτισμό, σελ. 105 ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΚΡΗ
ΦΥΣΗ, σελ. 105 ΦΙΛΤΡΑ, σελ. 106 Φίλτρα για αναλογική και
ψηφιακή, σελ. 107 Φίλτρα προστατευτικά, σελ. 107 Φίλτρα
πόλωσης, σελ. 107 Φίλτρα μείωσης της φωτεινότητας, σελ. 107
Φίλτρα για macro, σελ. 107 Split field, σελ. 107 Φίλτρα
για αναλογική ΑΜ φωτογραφία, σελ. 107 Φίλτρα για αναλογική
έγχρωμη φωτογραφία, σελ. 108 Φίλτρα διόρθωσης WB, σελ. 108
Φίλτρα special effects, σελ. 110 ΜΑΚΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 112
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, σελ. 112 Close up, σελ. 112 Μακροφωτογραφία,
σελ. 112 Μικροφωτογραφία, σελ. 112 ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, σελ. 112
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ Φακοί macro, σελ. 112 Δακτυλίδι αντιστροφής,
σελ. 112 Δακτυλίδια προέκτασης, σελ. 113 Φυσούνα, σελ.
113 Φίλτρα close up, σελ. 113 Compact ψηφιακή μηχανή,
σελ. 114 ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 114 ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 114
Ηλεκτρονικά flash, σελ. 114 Ring flash, σελ. 115
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 115 ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 116 ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
ΧΙΟΝΟΝΙΦΑΔΩΝ, σελ. 116 ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ, σελ. 117
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, σελ. 118 ZOOM IN, σελ. 118
PANNING, σελ. 118 ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ PANNING, σελ. 119 FLASH ΚΑΙ
ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, σελ. 120 Συγχρονισμός με την 1η ή τη 2η
κουρτίνα, σελ. 120 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΦΩΤΟΣ, σελ. 122 ΠΟΛΛΑΠΛΗ
ΕΚΘΕΣΗ – ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 124 Πολλαπλή έκθεση, σελ. 124 Με
«πατέντα», σελ. 125 Φωτογράφηση δύο φορές στο ίδιο film,
σελ. 125 Πολλαπλή έκθεση στη θέση Bulb, σελ. 125
Πολλαπλή έκθεση και flash, σελ. 126 Διπλοέκθεση με μαύρο
χαρτόνι, σελ. 127 ΚΟΥΝΗΜΑ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 128
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, σελ. 128 LOMOGRAPHY, σελ. 130
Η Lomo - άποψη, σελ. 130 Ο δεκάλογος της Lomo, σελ. 130
Lomo LCA+, σελ. 130 Fisheye, σελ. 130 Color splash, σελ.
130 Action Sampler, σελ. 131 Super Sampler, σελ. 131
Octomat, σελ. 131 Pop9, σελ. 131 Holga, σελ. 131
Lubitel 166+ Universal, σελ. 131 Diana F+, σελ. 131
Mini Diana, σελ. 131 Horizon Perfect, σελ. 131 Spinner
360ο, σελ. 131 ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 132 Crop,
σελ. 132 Σειρά λήψεων, σελ. 132 Στο χέρι, σελ. 132
Στο τρίποδο, σελ. 132 ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 133
FT-2, σελ. 133 Horizon Perfekt, σελ. 133 Widelux F8,
σελ. 133 Noblex 135, σελ. 133 Horizon 205 PC, σελ. 133
Widelux 1500, σελ. 133 Noblex Pro 150 UX, σελ. 133
Hasselblad XPan, σελ. 133 Fuji GX617, σελ. 133
Technorama 612 PCII και 617s III, σελ. 133 Lomography
Spinner 360ο, σελ. 133 ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 134
CROP, σελ. 134 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΦΟΡΜΑ,
σελ. 134 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΦΟΡΜΑ, σελ. 134
TLR (TWIN LENS REFLEX) , σελ. 134 ΔΙΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΚΕΣ
ΚΑΙ ΜΗ, σελ. 134 SLR (SINGLE LENS REFLEX), σελ. 135 3D –
ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 136 Ανθρώπινη 3D όραση, σελ.
136 3D φωτογραφία, σελ. 136 3D λήψη, σελ. 136
ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 137 3D World 120, σελ. 137
Holga 120-3D Stereo Camera, σελ. 137 Sputnik Stereo Camera,
σελ. 137 Fujifilm FinePix Real 3D W3, σελ. 137
Εξαρτήματα, σελ. 137 Pentax Stereo Adapter 3D, σελ. 137
SKF-1 Stereo Adapter, σελ. 137 Loreo 3D Stereo Lens, σελ.
137 Panasonic Working 3D Lens Adapter, σελ. 138
Πατέντες, σελ. 138 3D παρατήρηση, σελ. 138 Προτεινόμενη
τεχνική, σελ. 139 Anamaker: Δωρεάν πρόγραμμα παραγωγής
φωτογραφιών 3-D, σελ. 139 ΥΠΕΡΥΘΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 140
Υπέρυθρη απεικόνιση, σελ. 140 Η καταγραφή του υπέρυθρου με
φιλμ, σελ. 141 Διαδικασία, σελ. 142 Η καταγραφή του
υπέρυθρου με ψηφιακή μηχανή, σελ. 144 Έλεγχος μηχανής για
υπέρυθρη καταγραφή, σελ. 144 ΥΠΕΡΥΘΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 145
ΦΙΛΤΡΑ, σελ. 146 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, σελ. 148 Έκθεση, σελ. 148
Εστίαση, σελ. 148 Ευαισθησία, σελ. 148 Στήριξη, σελ. 148
ΑΣΤΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 150 Φωτογράφηση με τηλεσκόπιο, σελ.
150 Αστροστάτης, σελ. 150 Ρομποτικό τηλεσκόπιο, σελ. 150
Φωτογραφίζοντας το φεγγάρι, σελ. 150 Φωτογραφίζοντας το
φεγγάρι, μαζί με το περιβάλλον, σελ. 152 Φωτογραφίζοντας
τον ήλιο, σελ. 154 Έκλειψη ήλιου, σελ. 154
Φωτογραφίζοντας τα αστέρια, σελ. 156 Φωτογραφίζοντας τους
διάττοντες αστέρες, σελ. 158 Φωτογραφίζοντας πλανήτες και
άλλα ουράνια σώματα, σελ. 160 ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ.
162 Εξωτερικές λήψεις – Ελεύθερη κατάδυση – Κατάδυση με
φιάλες, σελ. 162 Το φως στο νερό: ένταση και χρώμα, σελ.
162 Φακός – γωνία, σελ. 162 Υποβρύχιος εξοπλισμός, σελ.
163 Αναλογικές Υ/Β μηχανές μιας χρήσης, σελ. 163
Αναλογικές compact, σελ. 163 Ψηφιακές compact, σελ. 163
Nikonos V, σελ. 163 Υποβρύχιες θήκες, σελ. 163 PINHOLE
CAMERA, σελ. 164 Χάρτινο κουτί, σελ. 164 SLR ή DSLR
pinhole, σελ. 164 Pinhole «κάμαρα» , σελ. 165
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 166 ΔΟΜΗ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΩΝ
ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 166 Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 166 Υλικά,
σελ. 166 Προετοιμασία χημικών, σελ. 167 Διαδικασία, σελ.
167 Εμφάνιση σε λεκάνες, σελ. 168 Χημική διαδικασία,
σελ. 168 Προβλήματα που παρατηρούνται, σελ. 169 Η
ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 170 Υλικά, σελ. 170
Διαδικασία εκτύπωσης, σελ. 174 Η εμφάνιση της φωτογραφίας,
σελ. 176 ΕΞ ΕΠΑΦΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 178 Διαδικασία
εκτύπωσης contact, σελ. 178 Προβλήματα του contact, σελ.
179 Contact χωρίς χημικά, σελ. 179 ΤΑ STOP ΣΤΗΝ
ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 180 Ο νόμος του stop, σελ. 180 Iσοδύναμες
σχέσεις, σελ. 180 Αναλογία μεγέθυνσης – εκφώτισης, σελ. 180
Σχέση χρόνου εκφώτισης και φίλτρων μεταβλητής αντίθεσης, σελ.
181 Ο νόμος του ¼ του stop, σελ. 181 ΤΟ ΖΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 181 Πως γίνεται η ζωνική λωρίδα, σελ.
181 Χρήση της ζωνικής λωρίδας, σελ. 182 ΜΑΣΚΕΣ –
ΣΚΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΑΤΑ, σελ. 182 Αιτιολογία, σελ. 183 Πως
γίνεται η μάσκα, σελ. 184 Προϋποθέσεις, σελ. 185 Μάσκα
– βινιέτα, σελ. 185 O ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 186 Παράγοντες που συμβάλλουν στην
αντίθεση, σελ. 186 Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ.
186 Αύξηση της αντίθεσης, σελ. 187 Μείωση της αντίθεσης,
σελ. 188 Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα λευκά, σελ.
188 Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα μαύρα, σελ. 189
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ, σελ. 190 Solarization,
σελ. 190 Φωτομοντάζ, σελ. 191 ΤΑ ΛΙΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΦΙΛΜ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ, σελ. 192 Αρνητική εκτύπωση, σελ. 193
Λιθογραφική εκτύπωση, σελ. 193 Bass relief, σελ. 194
Εκτύπωση περιγράμματος, σελ. 194 ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΜΕ SPRAY Ή ΠΙΝΕΛΟ, σελ. 194 ΤΟΠΙΚΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
– CROPPING, σελ. 195 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ, σελ. 196 ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 197 ΤΟΝΙΣΤΕΣ, σελ. 198 Τονιστής
σεληνίου, σελ. 198 Τονιστής σέπια, σελ. 199 Μπλε
τονιστής, σελ. 199 ΘΕΡΜΟΙ ΤΟΝΟΙ, σελ. 200 ΕΝΙΣΧΥΣΗ –
ΜΕΙΩΣΗ, σελ. 200 ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ SLIDES, σελ. 200 ΕΓΧΡΩΜΟΣ
ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 202 ΔΟΜΗ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ.
202 ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΦΙΛΜ C41, σελ. 202 ΕΜΦΑΝΙΣΗ
ΕΓΧΡΩΜΟΥ SLIDES E6, σελ. 203 Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΕΓΧΡΩΜΟΥ
ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 203 ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 204
ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ, σελ. 204 ΨΗΦΙΑΚΗ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 206 ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ, σελ. 206 Αισθητήρας -
Pixel - Ψηφιακό αρχείο -Είδη αρχείων, σελ. 206 ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 207 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 207
Τακτική, σελ. 207 ΠΡΟΒΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, σελ.
208 FASTSTONE, σελ. 208 Απεικόνιση αρχείων, σελ. 208
Χρήση προγράμματος FastStone, σελ. 208 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: ΤΑ
ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, σελ. 210 Εισαγωγή εικόνας, σελ. 210
Περιβάλλον, σελ. 211 Περιστροφή, σελ. 211 Απεικόνιση,
σελ. 211 Μέγεθος προβολής, σελ. 212 Φωτεινότητα –
Αντίθεση, σελ. 212 Brightness – Contrast, σελ. 212
Levels, σελ. 212 Curves, σελ. 213 Exposure, σελ. 213
Διόρθωση χρώματος, σελ. 214 Color Balance, σελ. 214 Hue
– Saturation, σελ. 214 Τοπική μεγέθυνση - Cropping, σελ.
215 Crop Tool, σελ. 215 Perspective Crop Tool, σελ. 215
Όξυνση - Sharpen, σελ. 216 Ιστορικό, σελ. 216
Αποθήκευση, σελ. 216 RETOUCHING: ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ &
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ, σελ. 218 Blur - History Brush Tool - Blur Tool
– Clone Stamp Tool - Spot Healing Brush Tool, σελ. 218, 219
ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ - ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ - ΧΡΩΜΑΤΟΣ, σελ. 200
Auto Tone - Auto Contrast - Auto Color - Shadow/Highlight -
Match Color - Color Balance - Hue/Saturation - Replace Color -
Selective Color, σελ. 220, 223 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, σελ. 224
Rectangular Marquee Tool, Elliptical Marquee Tool,
Lasso Tool, Polygonal Lasso Tool, Magnetic Lasso Tool,
Quick Selection Tool, Magic Wand Tool, σελ. 224 Εντολές
Select, σελ. 224 ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, σελ. 225
ΞΕΦΟΝΤΑΡΙΣΜΑ ΜΕ SELECT SUBJECT, σελ. 226 Select and Mask,
σελ. 226 ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ, σελ. 228 Brush,
Dodge, Burn, Sponge Tool, σελ. 228 RETOUCHING: ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 229 Content-Aware, σελ. 229 ΒΙΝΙΕΤΕΣ
ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, σελ. 230 ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ
ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ, σελ. 232 Image Size, σελ. 232 Προβολή,
εκτύπωση και ανάλυση, σελ. 232 Τεχνητή επαύξηση της
εικόνας, σελ. 233 Τεχνητή μείωση, σελ. 233 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ, σελ. 234 Canvas size, σελ. 235 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΜΑΥΡΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΝΙΖΑΣ, σελ. 236
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ ΣΕ ΚΑΔΡΟ, σελ. 236 ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ,
σελ. 238 Grayscale, σελ. 238 Desaturate, σελ. 238
Channels, σελ. 238 Channel Mixer, σελ. 238 Black and
White, σελ. 238 ΜΟΝΟΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, σελ. 240 Black
and White, σελ. 240 Hue – Saturation, σελ. 240 Color
Balance, σελ. 240 Duotone, σελ. 240 Photo Filter, σελ.
240 ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ, σελ. 241 Desaturate, History Brush Tool,
Color Balance, σελ. 241 ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ, σελ. 242
Desaturate, History Brush Tool, Brush Tool, σελ. 242
ΕΠΙΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ Α/Μ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 243 RGB color, Quick
Selection Tool, Color Balance, Inverse, Color Balanc, Brush
Tool, Elliptical Marquee Tool, Brush Tool, σελ. 243
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΔΡΟY, σελ.244 ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, σελ. 244
Ruler Tool, Rotate canvas, Crop Tool, σελ. 244 ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 245 Rectangular Marquee Tool, Transform,
σελ. 245 ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΜΕ CROP TOOL, σελ. 246
ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 247 ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ,
σελ. 248 Lasso Tool, Blur, σελ. 248 Quick Mask, σελ. 249
ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 250 Load files into stack, Auto
align layers, Auto blend layers, σελ. 251 ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 226
ΜΟΝΤΑΖ – ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 252 Magic Eraser Tool,
Color Range, Cut, History Brush Tool, Move Tool, Transform,
σελ. 252, 253 ΜΟΝΤΑΖ – ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΙΞΕΩΝ ΤΩΝ LAYERS,
σελ. 254 Move Tool, Transform, Blending mode, Levels,
Eraser Tool, σελ. 254, 255 ΜΟΝΤΑΖ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ, σελ. 256
Move Tool, Transform, Blending mode, Levels, Color Balance,
History Brush Tool, σελ. 256 ΜΟΝΤΑΖ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΥΦΗΣ, σελ.
257 Move Tool, Blending mode, Transform, Levels, σελ. 257
ΜΟΝΤΑΖ – ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΡΟΜΟΥ, σελ. 258
Polygonal Lasso Tool, Copy, Paste, Transform, Move Tool,
Duplicate layer, Levels, Opacity, Blur, Levels, Blending mode,
σελ. 259 ΚΑΤΟΠΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 260 Crop Tool,
Duplicate Layer, Flip Vertical, Canvas size, Move tool,
Flatten image, Transform, Crop Tool, Grayscale, Unsharp Mask,
σελ. 260, 261 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗΣ, σελ. 262
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗΣ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, σελ. 263 ΜΙΑ
ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 264 Load files into stack, Auto
align layers, Auto blend layers, σελ. 264, 265 ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ
ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 266 Lens Correction, σελ. 266
ΔΙΕΥΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΥΡΟΣ, σελ. 268 Merge to HDR,
Local Adaptation, Highlight Compression, Equalize Histogram,
Expose and Gamma σελ. 268, 269 ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 270 Photomerge, σελ. 270 Load Files
into Stack, Auto-Align Layers, Auto-Blend Layers, σελ. 270
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 271 ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, σελ. 271 LITTLE PLANET, σελ. 272 Polar
Coordinates, σελ. 273 ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΥΠΕΡΥΘΡΟΥ, σελ.
274 ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ. 274 ΈΓΧΡΩΜΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ.
275 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ, σελ. 276 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ
GRADIENT TOOL, σελ. 276 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ LAYERS,
GRADIENT TOOL ΚΑΙ CLOUDS, σελ. 277 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ CROSS
PROCESS, σελ. 278 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ POLAROID TRANSFER, σελ. 280
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ
ADJUSTMENT LAYER, σελ. 282 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕ ΑΡΓΗ
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ, σελ. 286 Motion Blur, Radial
Blur, Wind, Smudge Tool, σελ. 287 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΑΡΓΗΣ
ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ FLASH, σελ. 288 ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ ΜΕ TILT
& SHIFT, σελ. 288 ΤΑ «ΦΩΤΑ» ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ, σελ.
290 Lighting Effects, σελ. 260 ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΠΡΟΣΘΗΚΗ
ΘΟΡΥΒΟΥ, σελ. 291 Reduce Noise, Add Noise, Despeckle, Dust
& Scratses, Median, σελ. 291 ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ
AVERAGE, σελ. 292 ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ LONG EXPOSURE,
σελ. 293 ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, σελ. 294
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, σελ. 294 Προσθήκη του ονόματος και
λεζάντας, σελ. 294 Image Size, Canvas size, Type tool, σελ.
294 Προσθήκη του ονόματος και copyright, σελ. 295 Type
tool, fx, Bevel and Emboss, σελ. 263 ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟΥ
ΟΝΟΜΑΤΟΣ, σελ. 295 ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ, σελ. 296 New,
Move Tool, Transform, Rectangular Marquee Tool, Fill,
Horizontal Type Tool, σελ. 296, 297 ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ,
σελ. 298 IMAGE PROCESSOR, σελ. 298 ACTIONS – ΜΑΖΙΚΗ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 298 Εφαρμογή σε μεμονωμένες φωτογραφίες,
σελ. 299 Εφαρμογή σε έναν φάκελο με φωτογραφίες, σελ. 299
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ACTIONS, σελ. 299 Resize, Interpolation,
Rotate, Frame, προσθήκη χειρόγραφου ονόματος, σελ. 299
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕ ΤΟ FASTSTONE, σελ. 300
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, σελ. 300 SLIDE SHOW / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ,
σελ. 301 MULTI - PAGE FILE / ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΛΛΑΛΠΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ, σελ.
301 IMAGE STRIP / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΩΡΙΔΑ, σελ. 302 CONTACT
SHEET / ΨΗΦΙΑΚΟ CONTACT, σελ. 302 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ
ΜΕ ΤΟ CAMERA RAW ΤΟΥ PHOTOSHOP, σελ. 304 ΑΡΧΕΙΑ RAW,
σελ. 304 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 304
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 305 ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW
ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 305 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ, σελ. 305 ΚΑΡΤΕΛΑ
BASIC - ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 306 White Balance, σελ.
306 Auto – Default, σελ. 306 Exposure, σελ. 306
Contrast, σελ. 306 Highlights, σελ. 307 Shadows, σελ.
307 Whites, σελ. 307 Blacks, σελ. 307 Texture, σελ.
307 Clarity, σελ. 307 Dehaze, σελ. 307 Vibrance, σελ.
307 Saturation, σελ. 307 ΚΑΡΤΕΛΑ TONE CURVE, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ DETAIL, σελ. 307 ΚΑΡΤΕΛΑ HSL ADJUSTMENTS, σελ. 307
ΚΑΡΤΕΛΑ SPLIT TONING, σελ. 308 ΚΑΡΤΕΛΑ LENS CORRECTION,
σελ. 308 ΚΑΡΤΕΛΑ EFFECTS, σελ. 308 ΚΑΡΤΕΛΑ CALIBRATION,
σελ. 308 ΚΑΡΤΕΛΑ PRESETS, σελ. 308 ΚΑΡΤΕΛΑ SNAPSHOTS,
σελ. 309 ΕΡΓΑΛΕΙΑ, σελ. 309 Targeted Adjustment Tool,
σελ. 309 Adjustment Brush, σελ. 309 Graduated filter,
σελ. 309 Radial filter, σελ. 309 PREFERENCES, σελ. 309
ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 309 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
RAW ΑΡΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ CAPTURE ONE, σελ. 310 IMPORT –
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 310 1η ΚΑΡΤΕΛΑ: LIBRARY – ΕΠΙΛΟΓΗ &
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 310 Library, σελ. 310 Filters,
σελ. 311 2η ΚΑΡΤΕΛΑ: QUICK – ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 311
White Balance, σελ. 311 Exposure, σελ. 311 High Dynamic
Range, σελ. 311 Clarity, σελ. 311 Sharpening, σελ. 311
Crop, σελ. 311 Rotation & Flip, σελ. 311 3η ΚΑΡΤΕΛΑ:
STYLES AND PRESETS, σελ. 312 4η ΚΑΡΤΕΛΑ: LENS , σελ. 312
Rotation & Flip, σελ. 312 Lens correction, σελ. 312 5η
ΚΑΡΤΕΛΑ: EXPOSURE, σελ. 312 Exposure, σελ. 312 High
Dynamic Range, σελ. 312 Levels, σελ. 312 Curve, σελ. 312
6η ΚΑΡΤΕΛΑ: COLOR, σελ. 313 ICC Profile, σελ. 313 Curve,
σελ. 313 White Balance, σελ. 313 Black And White, σελ.
313 Color Editor, σελ. 313 7η ΚΑΡΤΕΛΑ: DETAILS, σελ. 313
Sharpening, Clarity, σελ. 313 Noise Reduction, σελ. 313
Keywords, σελ. 313 Metadata, σελ. 313 8η ΚΑΡΤΕΛΑ:
METADATA, σελ. 313 EDIT, σελ. 314 ADJUSTMENTS, σελ. 314
SELECT, σελ. 314 ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ -
ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ, σελ. 314 Import Images, σελ. 314 Export
Images, σελ. 314 Tips, σελ. 315 Select, σελ. 315 Pan,
σελ. 315 Crop, σελ. 315 Straighten, σελ. 315 Pick
White Balance, σελ. 315 Apply Adjustments, σελ. 315
Before, σελ. 315 Auto Adjust, σελ. 315 Reset, σελ. 315
Copy / Apply, σελ. 315 Toggle Primary / Multi View, σελ.
315 Fit, σελ. 315 Views / Sort, σελ. 315
|