ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ


3η έντυπη έκδοση - Νοέμβριος 2014


Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Τάσος Σχίζας


Η τυπογραφική  έκδοση (Νοέμβριος 2014) διατίθεται στην αγορά με κόστος 16 ευρώ €

 Από 1 / 1 / 2015 η έντυπη έκδοση ταυτίζεται απόλυτα με την ηλεκτρονική.

On line παραγγελία του βιβλίου


ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Αγαπητή αναγνώστρια, αγαπητέ αναγνώστη,

το βιβλίο αυτό έχει σκοπό να καλύψει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την αναλογική και την ψηφιακή φωτογραφία, που θα χρειαστεί ένας ερασιτέχνης ή σπουδαστής ή επαγγελματίας φωτογράφος.

Η ύλη του έχει βασιστεί σε προσωπικές σημειώσεις, που είχαν πραγματοποιηθεί σταδιακά, κατά τη διάρκεια μιας σειράς μαθημάτων φωτογραφίας, που έγιναν από το 1991 ως σήμερα. Μετά από τις απαραίτητες διορθώσεις και αναθεωρήσεις προέκυψε η έκδοση αυτή. Το σύνολο των περιεχομένων αφορά προσωπική συγγραφή, από γνώσεις που αποκτήθηκαν, από μελέτη βιβλίων ή άρθρων σε περιοδικά, από ανταλλαγή απόψεων με φωτογράφους και κυρίως από τις εφαρμογές και τον πειραματισμό πολλών χρόνων.

Η έκδοση πραγματοποιήθηκε σε τυπογραφική και σε ηλεκτρονική μορφή. 

Η ηλεκτρονική έκδοση προσφέρεται δωρεάν, για να είναι προσιτή σε κάθε ενδιαφερόμενο. Ανανεώνεται κάθε χρόνο με διορθώσεις, αλλαγές και προσθήκες, λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις απόψεις των αναγνωστών. Το κόστος αναλαμβάνουν οι χορηγοί, που παρουσιάζονται στις σελίδες της ψηφιακής έκδοσης, συμβάλλοντας ουσιαστικά στο έργο αυτό.

Η τυπογραφική έκδοση πραγματοποιείται μετά από την εξάντληση της προηγούμενης και περιέχει όλες τις διορθώσεις, τις αλλαγές και τις προσθήκες, της πιο πρόσφατης ηλεκτρονικής μορφής.

Μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί επτά ηλεκτρονικές εκδόσεις και τρεις τυπογραφικές.

Παρακώτω αναφέρονται αλαλυτικά όλες οι αλλαγές που έχουν γίνει σε κάθε ανανέωση της έκδοσης.

Τάσος Σχίζας


3η έντυπη έκδοση - Νοέμβριος 2014

Η 3η έντυπη έκδοση αποτελεί άλλη μια πολύ σημαντική ανανέωση του βιβλίου.

Σε σχέση με την προηγούμενη έντυπη έκδοση (2η, 2010), η ύλη έχει αυξηθεί κατά 50%, διατηρώντας όλες τις αναβαθμίσεις των ηλεκτρονικών εκδόσεων.

Σε σχέση με την τελευταία ηλεκτρονική έκδοση (6η, Ιανουάριος 2014), αναφέρονται παρακάτω οι νέες προσθήκες και αναδιαμορφώσεις.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ (νέα ύλη) σελ. 14 - 15

Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΦΑΚΟΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 16 - 20

Fisheye Converter (νέα ύλη) σελ. 20

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΑΚΟΥ (νέα ύλη) σελ. 21

ΤΟ ΦΟΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 28

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΦΙΛΜ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 29

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ (νέα ύλη) σελ. 55

ΣΧΕΣΗ ΦΩΤΟΜΕΡΤΗΣΗΣ - ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 65

ΛΑΜΠΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΛΑΜΠΕΣ LED (νέα ύλη) σελ. 81

FILL IN ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΠΟΕΚΘΕΣΗΣ ΦΟΝΤΟΥ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 90

FILL IN ΩΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 90

ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟΥ ΦΩΤΙΣΜΟΥ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 92 - 93

ΦΙΛΤΡΑ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 102 - 107

ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 124 - 125

ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (νέα ύλη) σελ. 126 - 127

ΑΣΤΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 136 - 141

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ  (νέα ύλη) σελ. 142 - 143

PINHOLE CAMERA (νέα ύλη) σελ. 144 - 145

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 176 - 177

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 177

ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ  (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 182 - 185

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΥΡΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΝΙΖΑΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 210

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ ΣΕ ΚΑΔΡΟ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ LAYERS (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 211

ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ SELECT (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 204 - 205

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 219

ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΥΝΘΕΣΗ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 236 - 237

LITTLE PLANET (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 245

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ CAMERA RAW ΤΟΥ PHOTOSHOP (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 272 - 277


6η ψηφιακή έκδοση - Ιανουάριος 2014

Η 6η ηλεκτρονική έκδοση αποτελεί άλλη μια πολύ σημαντική ανανέωση του βιβλίου. Αναδιαμορφώθηκε η δομή, αφαιρέθηκαν οι διαφημίστηκες μπάρες και στην θέση τους μπήκε τρέχον κείμενο, έτσι ενώ οι σελίδες μειώθηκαν, η ύλη αυξήθηκε.
Νέες φωτογραφίες - παραδείγματα, αρκετές μικρές ανανεώσεις, διορθώσεις και σημαντικές προσθήκες, που αυξάνουν και διευρύνουν την ύλη. Παρακάτω επισημαίνονται οι νέες σελίδες που συμπεριλήφθηκαν στην ύλη, καθώς και οι σελίδες που αναδιαμορφώθηκαν και συμπληρώθηκαν: 

ΔΟΜΗ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ (νέα ύλη) σελ. 28 
ΔΟΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ (νέα ύλη) σελ. 28
ΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ (νέα ύλη) σελ. 29
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ / ΦΙΛΜ & ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΑΚΟΥ (νέα ύλη) σελ. 30
MEGAPIXELS & MARKETING (νέα ύλη) σελ. 30
ΣΧΕΣΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ - ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ (νέα ύλη) σελ. 32
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΣ (νέα ύλη) σελ. 32
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ (νέα ύλη) σελ. 32
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ (νέα ύλη) σελ. 33
Η ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 42, 43
ΤΡΟΠΟΙ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 44
ΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 47
ΛΗΨΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ - ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ (νέα ύλη) σελ. 61
FILL IN (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 81
ΦΙΛΤΡΑ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 96
ΤΟΠΙΚΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ CROPPING (προσθήκες) σελ. 183
Content-Aware Move Tool (προσθήκες) σελ. 187
Match Color (προσθήκες) σελ. 189
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΑ (προσθήκες) σελ. 206 
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 207 - 208
ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ (νέα ύλη) σελ. 209
ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ (αναδιαμόρφωση) σελ. 210 - 211
ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ (αναδιαμόρφωση) σελ. 212 - 213
ΜΟΝΤΑΖ - ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΩΝ (αναδιαμόρφωση) σελ. 214 - 215
ΜΟΝΤΑΖ - ΣΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΙΞΕΩΝ ΤΩΝ LAYERS (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 216 - 217
ΜΟΝΤΑΖ "ΑΠΑΤΗ" - ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΔΡΟΜΟΥ (αναδιαμόρφωση) σελ. 220 - 221
ΚΑΤΟΠΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ (νέα ύλη) σελ. 222 - 223
ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΥΝΘΕΣΗ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 224 - 225
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 226 - 227
HDR: HIGH DYNAMIC RANGE (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 228 - 229
ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 230 
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 231
ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ (νέα ύλη) σελ. 231 - 232
LITTLE PLANET (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 232 - 233
ΕΓΧΡΩΜΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ (προσθήκες) σελ. 235 
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕ ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ (προσθήκες) σελ. 246, 247
ΤΑ «ΦΩΤΑ» ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ (προσθήκες) σελ. 248
ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΘΟΡΥΒΟΥ (νέα ύλη) σελ. 249
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (αναδιαμόρφωση + προσθήκες) σελ. 250, 251


5η ψηφιακή έκδοση - Ιανουάριος 2013

Η 5η ηλεκτρονική έκδοση  αποτελεί άλλη μια γενική ανανέωση του βιβλίου.

Νέες φωτογραφίες - παραδείγματα, αρκετές μικρές ανανεώσεις, διορθώσεις και σημαντικές προσθήκες, που αυξάνουν την ύλη του κατά 52 σελίδες.

Παρακάτω επισημαίνονται οι νέες σελίδες που συμπεριλήφθηκαν στην ύλη:  

ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 22 -23

ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, σελ. 26 - 27

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 42

ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 42 - 43

Χρωματική θερμοκρασία, σελ. 96 - 98

ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ, σελ. 99 - 100

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, σελ. 156 -157

Η καταγραφή του υπέρυθρου με ψηφιακή μηχανή, σελ. 174 -179

ΜΟΝΟΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, σελ. 270 - 271

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΜΕ CROP TOOL, σελ. 278 -279

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 302

LITTLE PLANET, σελ. 302

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ, σελ. 306

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ CROSS PROCESS, σελ. 308

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ POLAROID TRANSFER, σελ. 310

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ 
ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ADJUSTMENT LAYER, σελ. 312

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ CAMERA RAW ΤΟΥ PHOTOSHOP, σελ. 334

ΑΡΧΕΙΑ RAW, σελ. 334

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 334

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 335

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 336

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ, σελ. 336

ΚΑΡΤΕΛΑ BASIC - ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 337
White Balance, σελ. 337
Auto - Default, σελ. 338
Exposure, σελ. 338
Recovery, σελ. 339
Fill Light, σελ. 339
Blacks, σελ. 339
Brightness, σελ. 339
Contrast, σελ. 339
Clarity, σελ. 339
Vibrance, σελ. 340
Saturation, σελ. 340

ΚΑΡΤΕΛΑ TONE CURVE, σελ. 340

ΚΑΡΤΕΛΑ DETAIL, σελ. 341

ΚΑΡΤΕΛΑ HSL / GRAYSCALE, σελ. 341

ΚΑΡΤΕΛΑ SPLIT TONING, σελ. 342

ΚΑΡΤΕΛΑ LENS CORRECTION, σελ. 342

ΚΑΡΤΕΛΑ EFFECTS, σελ. 343


4η ηλεκτρονική έκδοση- Ιούνιος 2011

Η 4η ηλεκτρονική έκδοση  αποτελεί μια γενική ανανέωση του βιβλίου.

Νέες φωτογραφίες - παραδείγματα, αρκετές μικρές ανανεώσεις, διορθώσεις και σημαντικές προσθήκες, που αυξάνουν την ύλη του κατά 46 σελίδες.

Παρακάτω επισημαίνονται οι νέες σελίδες που συμπεριλήφθηκαν στην ύλη:

Ο κανόνας sunny 16, σελ. 57

Lomography, σελ. 142

Πανοραμική φωτογραφία, σελ. 146

3D - στερεοσκοπική φωτογραφία, σελ. 150

Μεταφορά και αποθήκευση αρχείων, σελ. 216

Ταξινόμηση αρχείων, σελ. 216

Προβολή - παρουσίαση - παρατήρηση, σελ. 218

Faststone, απεικόνιση αρχείων - χρήση προγράμματος, σελ. 218

Τα «φώτα» της ψηφιακής επεξεργασίας, σελ. 278

Lighting effects, σελ. 279

Μαζική επεξεργασία - image processor, σελ. 284

παρουσιάσεις φωτογραφιών με το faststone, σελ. 288

Slide show / παρουσίαση φωτογραφιών, σελ. 289

Multi - page file / αρχείο πολλαπλών σελίδων, σελ. 290

Image strip / φωτογραφική λωρίδα, σελ. 290

Contact sheet / ψηφιακό contact, σελ. 291


3η ηλεκτρονική έκδοση- Ιούνιος 2010

&

2η έντυπη έκδοση- Σεπτέμβριος 2010

Η 3η ηλεκτρονική έκδοση & η 2η έντυπη έκδοση έρχεται να προσφέρει και να καθιερώσει την ανανέωση του βιβλίου με νέες σημαντικές προσθήκες, διορθώσεις και αλλαγές.

Παρακάτω επισημαίνονται οι νέες σελίδες που συμπεριλήφθηκαν στην ύλη:

Σελ.   54-55:   Εμβάθυνση στο πάγωμα της κίνησης

Σελ.   70-73:   Τεχνητός φωτισμός - οικιακός φωτισμός

Σελ.   86-93:   Επαγγελματικός φωτισμός

Σελ. 122-125: Υπέρυθρη φωτογραφία

Σελ. 126-129: Αστροφωτογραφία

Σελ. 208-209: Ψηφιακή προσομοίωση υπερύθρου

Σελ. 216-217: Αύξηση βάθους πεδίου

Σελ. 228-229: Μια ιδιότυπη σύνθεση

Σελ. 238-238: Προσθήκη γραφιστικών στοιχείων - εισαγωγή γραμμάτων

Σελ. 239-239: Προσθήκη του ονόματος και copyright


2η ηλεκτρονική έκδοση - Ιούνιος 2009

Μετά από την διάρκεια ενός χρόνου και λαμβάνοντας υπόψη τα σχόλια,

τις παρατηρήσεις και τις απόψεις των αναγνωστών, προέκυψε η 2η έκδοση, διορθωμένη, ανανεωμένη και με 46 νέες σελίδες.

Η 2η έκδοση αφορά μόνο την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου.

Η τυπογραφική έκδοση δεν ανανεώθηκε.

Παρακάτω επισημαίνονται οι νέες σελίδες που συμπεριλήφθηκαν στην ύλη:

Σελ.   30- 43:  Χρήση φωτογραφικής μηχανής

Σελ. 104-109: Μακροφωτογραφία

Σελ. 110-121: Φωτογραφικές τεχνικές

Σελ. 210-211: Ψηφιακός επιχρωματισμός ασπρόμαυρης φωτογραφίας

Σελ. 220-227: Ψηφιακό μοντάζ

Σελ. 234-237: Ψηφιακή προσομοίωση αργής ταχύτητας και τεχνικών κίνησης


©

Τάσος Σχίζας

Για ιδιώτες επιτρέπεται και ενθαρρύνεται θερμά κάθε αναπαραγωγή του συνόλου ή μέρους μόνο της ηλεκτρονικής έκδοσης, με την προϋπόθεση να διατηρούνται ολόκληρες οι σελίδες, έτσι ώστε να είναι εμφανής η πηγή, ο συγγραφέας και ο χορηγός.

Για ιστότοπους, εκδοτικούς οίκους, μέσα μαζικής ενημέρωσης και κάθε άλλη κερδοσκοπική ή μη επιχείρηση, η αναδημοσίευση του συνόλου ή μέρους της έκδοσης απαγορεύεται χωρίς την έγγραφη έγκριση του εκδότη.

 

 
---

 

7η ψηφιακή έκδοση - Ιανουάριος 2015


Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Τάσος Σχίζας
 


Κατεβάστε την ηλεκτρονική έκδοση, από το παρακάτω link: 

 

Download


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ, σελ. 5 

ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ, σελ. 6
Φωτογραφία, σελ. 6
Φωτοευαίσθητα υλικά, σελ. 6
Φωτογράμματα, σελ. 6
Φωτογραφία και είδωλο, σελ. 7
Pinhole Camera, Camera Obscura, σελ. 7
Αργυροτυπία, σελ. 8
Έγχρωμη αναλογική φωτογραφία, σελ. 8
Ψηφιακή φωτογραφία, σελ. 8
Επαναπροσδιορισμός της φωτογραφίας, σελ. 8
Η φωτογραφία δεν είναι τέχνη, σελ. 9
Τι είναι τέχνη, σελ. 9
Η φωτογραφία είναι τέχνη, σελ. 9

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, σελ. 10
Σκοτεινός θάλαμος - Φακός, σελ. 10
Διάφραγμα - Φωτοφράκτης - Ταχύτητα, σελ. 10
Σκόπευτρο - Σκόπευση δια μέσω του φακού και εξωτερική σκόπευση, σελ. 11
Τα ράσα κάνουν τον παπά και η φωτογραφική μηχανή τον φωτογράφο, σελ. 11
ΜΙΚΡΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 11
Compact - Τηλεμετρικές - SLR - CSC - SLT, σελ. 11, 12
ΜΕΣΑΙΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13
TLR - Τηλεμετρικές - SLR, σελ. 13, 13
ΜΕΓΑΛΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 13
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 14

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΦΑΚΟΣ, σελ. 16
Συγκλίνοντες - Αποκλίνοντες, σελ. 16
Απλοί - Σύνθετοι, σελ. 16
Εστιακή απόσταση - Εστία, σελ. 16
Η μεγέθυνση - Γωνία κάλυψης, σελ. 17
Διάμετρος - Φωτεινότητα - Φορμά, σελ. 17
Κανονικός – Ευρυγώνιος - Τηλεφακός, σελ. 18
Zoom - Fisheye - Macro, σελ. 16 -17
Shift - Κατοπτρικός φακός, σελ. 19
Teleconverter - Fisheye Converter, σελ. 20
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΦΑΚΟΥ, σελ. 21
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΤΙΑΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, σελ. 22
ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΜΑ, σελ. 23
Ο ΦΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, σελ. 24
Προοπτική, σελ. 24
Έλεγχος της προοπτικής - μεταβολή της, σελ. 24
Πως επιδρά ο φακός στην προοπτική, σελ. 24

ΦΩΤΟΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΥΛΙΚΑ, σελ. 26
ΦΙΛΜ & ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ, σελ. 26
Μικρό - Μεσαίο - Μεγάλο φορμά, σελ. 26, 27
Ποιότητα και φορμά, σελ. 27
Το φορμά στους αισθητήρες των ψηφιακών
μηχανών, σελ. 28
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, σελ. 29
Αρνητικά – Θετικά (slides), σελ. 29
Έγχρωμα (daylight, tungsten, υπέρυθρα), σελ. 29
Ασπρόμαυρα (παγχρωματικά, ορθοχρωματικά, υπέρυθρα, χρωμογενή), σελ. 29
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 29
Αργά, μεσαία, γρήγορα
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 30
ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 30
PUSHING – PULLING, σελ. 30, 31
Μεταβολή χαρακτηριστικών, σελ. 31
Συμπεράσματα, σελ. 31
ΔΟΜΗ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 32
ΔΟΜΗ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 32
ΔΟΜΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 33
ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ / ΦΙΛΜ & ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΦΑΚΟΥ, σελ. 34
MEGAPIXELS & MARKETING, σελ. 34
ΣΧΕΣΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ, σελ. 36
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 36
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 36
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 37
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ, σελ. 37

ΧΡΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38
ΚΡΑΤΗΜΑ / ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 38
ΓΕΝΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ, σελ. 38
Εστίαση, σελ. 38
Φωτομέτρηση, σελ. 39
Έκθεση, σελ. 39
Ευαισθησία, σελ. 40
Αυτοφωτογράφηση, σελ. 41
Αντιστάθμιση έκθεσης (+/- Εν), σελ. 41
Bracketing, σελ. 41
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ, σελ. 42
Ανάλυση, σελ. 42
Επιλογή είδους αρχείου, σελ. 42
Συμπίεση jpeg αρχείου, σελ. 42
Χρωματικός χώρος (Color Space), σελ. 42
Εξισορρόπηση λευκού (White Balance), σελ. 43
Άλλες ρυθμίσεις, σελ. 44
Μείωση θορύβου (noise reduction), σελ. 44
Διαγραφή εικόνων - διαμόρφωση (erase - format), σελ. 45
Αυτόματη περιστροφή (auto rotate), σελ. 45
Απομάκρυνση σκόνης (dust removal), σελ. 45

Η ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 46
Φωτόμετρα, σελ. 46
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 46
Ευαισθησία - Φωτιστικές συνθήκες - Βαθμός αντανάκλασης σελ. 47
Η ΕΚΘΕΣΗ, σελ. 48
Stop, σελ. 48
ΤΡΟΠΟΙ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗΣ, σελ. 48
Ανακλώμενη - Προσπίπτουσα φωτομέρτηση, σελ. 48
Ο ΚΑΝΟΝΑΣ SUNNY 16, σελ. 49
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΟΣ, σελ. 50
Οριακή ταχύτητα για σταθερές λήψεις , σελ. 50
Το πάγωμα της κίνησης, σελ. 51
Βάθος πεδίου, σελ. 52
Συνδυάζοντας τους τρεις παράγοντες, σελ. 53
ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 54
Παράγοντες που επιδρούν στο βάθος πεδίου, σελ. 54
Το διάφραγμα, σελ. 54
Η απόσταση φακού – θέματος, σελ. 54
Η εστιακή απόσταση του φακού, σελ. 54
Ο έλεγχος του βάθους πεδίου, σελ. 54
Προθέα βάθους πεδίου, σελ. 55
Ένδειξη του βάθους πεδίου στον φακό, σελ. 55
Ηλεκτρονικός έλεγχος του βάθους πεδίου, σελ. 55
Πατέντα προθέας βάθους πεδίου, σελ.55
Υπερεστιακή απόσταση, σελ.55
Πρόγραμμα υπολογισμού του βάθους πεδίου, σελ. 55
ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, σελ. 56
Η αποκάλυψη του αόρατου με πάγωμα της κίνησης, σελ. 56
Η αποκάλυψη του αόρατου με μεγάλο χρόνο έκθεσης, σελ. 56
ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΛΗΨΕΙΣ, σελ. 58
Τρίποδο, σελ. 58
Μονόποδο, σελ. 59
Εναλλακτική στήριξη, σελ. 59
Ενεργοποίηση της μηχανής χωρίς να κουνηθεί, σελ. 59
Declaser, σελ. 59
Τηλεχειριστήριο (Remote Control), σελ. 59
Ιντερβαλόμετρο (Timer Remote Control), σελ. 59
Αυτοφωτογράφηση (self timer), σελ. 59
Η ΣΩΣΤΗ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 60
Η σωστή φωτομέτρηση για slides
ή ψηφιακή μηχανή, σελ. 60
H γκρίζα κάρτα, σελ. 61
Η σωστή φωτομέτρηση με αρνητικό φιλμ, σελ. 63
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 64
Τεστ ευαισθησίας, σελ. 64
Προαπεικόνιση, σελ. 66
Τι γίνεται με τα slides και με τις ψηφιακές μηχανές, σελ. 66
ΛΗΨΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ – ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 67
ΈΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΕΥΡΟΥΣ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, σελ. 68
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 70
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ, σελ. 70
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, σελ. 71
ΌΤΑΝ ΤΟ ΦΩΤΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΔΕΙΞΗ, σελ. 71
Χρήση γκρίζας κάρτας, σελ. 71
Αλλαγή της ευαισθησίας, σελ. 72
Bracketing, σελ. 72
ΣΦΑΛΜΑ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ, σελ. 72

ΦΩΣ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 74
Φως, σελ. 74
Χρώμα, σελ. 74
ΧΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, σελ. 74
Τα βασικά χρώματα RGB, σελ. 74
Τα συμπληρωματικά χρώματα CMY, σελ. 75
Χρωματική θερμοκρασία, σελ. 75
ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ, σελ. 78
ΤΕΧΝΗΤΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 79
ΟΙΚΙΑΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 80
Λάμπες πυρακτώσεως (tungsten) , σελ. 80
Λάμπες αλογόνου, σελ. 81
Λάμπες φθορισμού, σελ. 81
Λάμπες led, σελ. 81
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ FLASH, σελ. 82
Ταχύτητα Συγχρονισμού, σελ. 82
Οδηγός αριθμός (Guide number) , σελ. 83
Έλεγχος της Έκθεσης, σελ. 83
Η έκθεση με αυτόματα flash, σελ. 84
Έκθεση με ΤΤL flash, σελ. 84
Flash με zoom Κεφαλές, σελ. 84
Κινήσεις κεφαλής του flash, σελ. 84
Ενεργοποίηση πολλών flash συγχρόνως, σελ. 85
Προβλήματα που δημιουργούν τα flash, σελ. 85
Κόκκινο μάτι, σελ. 85
Αντανακλάσεις, σελ. 86
Διαφορά φωτεινότητας, σελ. 86
Επιπεδότητα, σελ. 86
Αυξημένη αντίθεση, σελ. 86
FILL IN, σελ. 87
Πλήρης έλεγχος του flash σε συνδυασμό
με τον περιβαλλοντικό φωτισμό, σελ. 87
Μέθοδος υποέκθεσης φόντου, σελ. 90
Flash ως κυρίαρχος φωτισμός, σελ. 90
Flash και νύχτα, σελ. 91
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 92
Φωτιστικά συνεχόμενου φωτισμού, σελ. 92
Φωτιστικά Tungsten, σελ. 92
Φωτιστικά Αλογόνου, σελ. 93
Φωτιστικά Ημέρας, σελ.93
Led, σελ.93
Studio flash, σελ. 94
Flash με γεννήτρια, σελ. 94
Αυτοκέφαλα flash, σελ. 94
Φλασόλαμπες με ντουί, σελ. 95
ΕΙΔΗ ΦΩΤΙΣΜΟΥ, σελ. 95
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ, σελ. 96
Ανακλαστήρες, σελ. 96
Ανταυγαστήρες, σελ. 97
Snoot, σελ. 97
Πτερύγια, σελ. 97
Soft box, σελ. 97
Λευκή ομπρέλα, σελ. 97
Ασημένια ομπρέλα, σελ. 97
Κυψέλες (honeycomb) , σελ. 97
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΠΟΡΤΡΕΤΟΥ, σελ. 98
Με ένα φωτιστικό, σελ. 98
Φωτισμός από πάνω, σελ. 98
Φωτισμός από κάτω, σελ. 98
Φωτισμός στο ύψος των ματιών, σελ. 98
-Μπροστινός, σελ. 98
-Πλάγιος 45°, σελ. 98
-Πλάγιος 90°, σελ. 98
-Πίσω πλάγιος 45°, σελ. 98
-Πίσω φωτισμός, σελ. 98
Με πολλά φωτιστικά, σελ. 99
-Το πρώτο φωτιστικό, σελ. 99
-Το δεύτερο φωτιστικό, σελ. 99
-Το τρίτο φωτιστικό, σελ. 99
-Το τέταρτο φωτιστικό, σελ. 99
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ, σελ. 100
Κλασική τοποθέτηση, σελ. 100
Χρήση ειδικού αντιγραφικού μηχανήματος, σελ. 100
Χρήση διάχυτου φωτισμού, σελ. 100
Αντιγραφή με πολωμένο φωτισμό, σελ. 101
ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ, σελ. 101

ΦΙΛΤΡΑ, σελ. 102
Φίλτρα για αναλογική και ψηφιακή, σελ. 103
Φίλτρα προστατευτικά, σελ. 103
Φίλτρα πόλωσης, σελ. 103
Φίλτρα μείωσης της φωτεινότητας, σελ. 103
Φίλτρα για macro, σελ. 103
Split field, σελ. 103
Φίλτρα για αναλογική ΑΜ φωτογραφία, σελ. 106
Φίλτρα για αναλογική έγχρωμη φωτογραφία, σελ. 106
Φίλτρα διόρθωσης WB, σελ. 106
Φίλτρα special effects, σελ. 107

ΜΑΚΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 108
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ, σελ. 108
Close up, σελ. 108
Μακροφωτογραφία, σελ. 108
Μικροφωτογραφία, σελ. 108
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, σελ. 108
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ
Φακοί macro, σελ. 108
Δακτυλίδι αντιστροφής, σελ. 109
Δακτυλίδια προέκτασης, σελ. 109
Φυσούνα, σελ. 109
Φίλτρα close up, σελ. 109
Compact ψηφιακή μηχανή, σελ. 110
ΣΤΗΡΙΞΗ, σελ. 110
ΦΩΤΙΣΜΟΣ, σελ. 110
Ηλεκτρονικά flash, σελ. 110
Ring flash, σελ. 110
ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, σελ. 110
ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ, σελ. 111

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, σελ. 112
ZOOM IN, σελ. 112
PANNING, σελ. 112
ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ PANNING, σελ. 113
FLASH ΚΑΙ ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, σελ. 114
Συγχρονισμός με την 1η ή την 2η κουρτίνα, σελ. 115
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΦΩΤΟΣ, σελ. 115
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΚΘΕΣΗ – ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 117
Πολλαπλή έκθεση, σελ. 117
Με «πατέντα», σελ. 118
Φωτογράφηση δύο φορές στο ίδιο film, σελ. 118
Πολλαπλή έκθεση στην θέση Bulb, σελ. 118
Πολλαπλή έκθεση και flash, σελ. 119
Διπλοέκθεση με μαύρο χαρτόνι, σελ. 120
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, σελ. 120

LOMOGRAPHY, σελ. 122
Η Lomo - άποψη, σελ. 122
Ο δεκάλογος της Lomo, σελ. 122
Lomo LCA+, σελ. 122
Fisheye, σελ. 122
Color splash, σελ. 122
Action Sampler, σελ. 123
Super Sampler, σελ. 123
Octomat, σελ. 123
Pop9, σελ. 123
Holga, σελ. 123
Lubitel 166+ Universal, σελ. 123
Diana F+, σελ. 123
Mini Diana, σελ. 123
Horizon Perfect, σελ. 123
Spinner 360ο, σελ. 123

ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 124
Crop, σελ. 124
Σειρά λήψεων, σελ. 124
Στο χέρι, σελ. 124
Στο τρίποδο, σελ. 124
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 125
FT-2, σελ. 125
Horizon Perfekt, σελ. 125
Widelux F8, σελ. 125
Noblex 135, σελ. 125
Horizon 205 PC, σελ. 125
Widelux 1500, σελ. 125
Noblex Pro 150 UX, σελ. 125
Hasselblad XPan, σελ. 125
Fuji GX617, σελ. 125
Technorama 612 PCII και 617s III, σελ. 125
Lomography Spinner 360ο, σελ. 125

ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 126
CROP, σελ. 126
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΥ ΦΟΡΜΑ, σελ. 126
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ ΦΟΡΜΑ, σελ. 126
TLR (TWIN LENS REFLEX) , σελ. 126
ΔΙΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΛΕΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ, σελ. 126
SLR (SINGLE LENS REFLEX), σελ. 127

3D – ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 128
Ανθρώπινη 3D όραση, σελ. 128
3D φωτογραφία, σελ. 128
3D λήψη, σελ. 128
ΣΤΕΡΕΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, σελ. 129
3D World 120, σελ. 129
Holga 120-3D Stereo Camera, σελ. 129
Sputnik Stereo Camera, σελ. 129
Fujifilm FinePix Real 3D W3, σελ. 129
Εξαρτήματα, σελ. 129
Pentax Stereo Adapter 3D, σελ. 129
SKF-1 Stereo Adapter, σελ. 129
Loreo 3D Stereo Lens, σελ. 129
Panasonic Working 3D Lens Adapter, σελ. 130
Πατέντες, σελ. 130
3D παρατήρηση, σελ. 130
Προτεινόμενη τεχνική, σελ. 131
Anamaker: Δωρεάν πρόγραμμα παραγωγής φωτογραφιών 3-D, σελ. 131

ΥΠΕΡΥΘΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 132
Υπέρυθρη απεικόνιση, σελ. 132
Η καταγραφή του υπέρυθρου με φιλμ, σελ. 132
Διαδικασία, σελ. 132
Η καταγραφή του υπέρυθρου με ψηφιακή μηχανή, σελ. 133
Έλεγχος μηχανής για υπέρυθρη καταγραφή, σελ. 133
Διαδικασία λήψης, σελ. 134
Φιλτράρισμα, σελ. 134
Έκθεση, σελ. 135
Εστίαση, σελ. 135
Ευαισθησία, σελ. 135
Στήριξη, σελ. 135

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 142
Εξωτερικές λήψεις – Ελεύθερη κατάδυση – Κατάδυση με φιάλες, σελ. 142
Το φως στο νερό: ένταση και χρώμα, σελ. 142
Φακός – γωνία, σελ. 142
Υποβρύχιος εξοπλισμός, σελ. 143
Αναλογικές Υ/Β μηχανές μιας χρήσης, σελ. 143
Αναλογικές compact, σελ. 143
Ψηφιακές compact, σελ. 143
Nikonos V, σελ. 143
Υποβρύχιες θήκες, σελ. 143

PINHOLE CAMERA, σελ. 143
Χάρτινο κουτί, σελ. 143
SLR ή DSLR pinhole, σελ. 143
Pinhole «κάμαρα» , σελ. 144

ΑΣΤΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σελ. 136
Φωτογράφηση με τηλεσκόπιο, σελ. 136
Αστροστάτης, σελ. 136
Ρομποτικό τηλεσκόπιο, σελ. 136
Φωτογραφίζοντας το φεγγάρι, σελ. 136
Φωτογραφίζοντας τον ήλιο, σελ. 137
Φωτογραφίζοντας τα αστέρια, σελ. 138
Φωτογράφηση Διαττόντων Αστέρων, σελ. 140
Φωτογραφίζοντας πλανήτες και άλλα ουράνια σώματα, σελ. 141

ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 146
ΔΟΜΗ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 146
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 146
Υλικά, σελ. 146
Προετοιμασία χημικών, σελ. 147
Διαδικασία, σελ. 147
Εμφάνιση σε λεκάνες, σελ. 148
Χημική διαδικασία, σελ. 148
Προβλήματα που παρατηρούνται, σελ. 149
Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 150
Υλικά, σελ. 150
Διαδικασία εκτύπωσης, σελ. 154
Η εμφάνιση της φωτογραφίας, σελ. 156
ΕΞ ΕΠΑΦΗΣ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 158
Διαδικασία εκτύπωσης contact, σελ. 158
Προβλήματα του contact, σελ. 159
Contact χωρίς χημικά, σελ. 159
ΤΑ STOP ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 160
Ο νόμος του stop, σελ. 160
Iσοδύναμες σχέσεις, σελ. 160
Αναλογία μεγέθυνσης – εκφώτισης, σελ. 160
Σχέση χρόνου εκφώτισης και φίλτρων μεταβλητής αντίθεσης, σελ. 161
Ο νόμος του ¼ του stop, σελ. 161
ΤΟ ΖΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 161
Πως γίνεται η ζωνική λωρίδα, σελ. 161
Χρήση της ζωνικής λωρίδας, σελ. 162
ΜΑΣΚΕΣ – ΣΚΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΑΤΑ, σελ. 162
Αιτιολογία, σελ. 163
Πως γίνεται η μάσκα, σελ. 164
Προϋποθέσεις, σελ. 165
Μάσκα – βινιέτα, σελ. 165
O ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ, σελ. 166
Παράγοντες που συμβάλλουν στην αντίθεση, σελ. 166
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ, σελ. 166
Αύξηση της αντίθεσης, σελ. 167
Μείωση της αντίθεσης, σελ. 168
Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα λευκά, σελ. 168
Επιλεκτική μείωση της αντίθεσης στα μαύρα, σελ. 169
ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ, σελ. 170
Solarization, σελ. 170
Φωτομοντάζ, σελ. 171
ΤΑ ΛΙΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΦΙΛΜ
ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ, σελ. 172
Αρνητική εκτύπωση, σελ. 173
Λιθογραφική εκτύπωση, σελ. 173
Bass relief, σελ. 174
Εκτύπωση περιγράμματος, σελ. 174
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ
ΜΕ SPRAY Ή ΠΙΝΕΛΟ, σελ. 162
ΤΟΠΙΚΗ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ – CROPPING, σελ. 175
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ, σελ. 176
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 177
ΤΟΝΙΣΤΕΣ, σελ. 178
Τονιστής σεληνίου, σελ. 178
Τονιστής σέπια, σελ. 179
Μπλε τονιστής, σελ. 179
ΘΕΡΜΟΙ ΤΟΝΟΙ, σελ. 180
ΕΝΙΣΧΥΣΗ – ΜΕΙΩΣΗ, σελ. 180
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ SLIDES, σελ. 180

ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ, σελ. 182
ΔΟΜΗ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ, σελ. 182
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΦΙΛΜ C41, σελ. 182
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ SLIDES E6, σελ. 183
Η ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 183
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ, σελ. 184
ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΕΓΧΡΩΜΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ, σελ. 184

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 186

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ, σελ. 186
Αισθητήρας – Pixel - Ψηφιακό αρχείο –
Είδη αρχείων, σελ. 186
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 187
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 187
Τακτική, σελ. 188
ΠΡΟΒΟΛΗ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, σελ. 189
FASTSTONE, σελ. 189
Απεικόνιση αρχείων, σελ. 189
Χρήση προγράμματος FastStone, σελ. 190

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ:
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, σελ. 192
Εισαγωγή εικόνας, σελ. 192
Περιβάλλον, σελ. 192
Περιστροφή, σελ. 192
Απεικόνιση, σελ. 193
Μέγεθος προβολής, σελ. 193
Φωτεινότητα – Αντίθεση, σελ. 193
Διόρθωση χρώματος, σελ. 194
Τοπική μεγέθυνση - Cropping, σελ. 195
Όξυνση - Sharpen, σελ. 196
Ιστορικό, σελ. 196
Αποθήκευση, σελ. 196

RETOUCHING:
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ & ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ, σελ. 197
Blur - History Brush Tool - Blur Tool – Clone Stamp Tool - Spot Healing Brush Tool, σελ. 197, 199

ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ - ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ - ΧΡΩΜΑΤΟΣ, σελ. 200
Auto Levels - Auto Contrast - Auto Color - Shadow/Highlight – Exposure - Match Color - Color Balance - Hue/Saturation - Replace Color - Selective Color, σελ. 200, 203
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, σελ. 204
Rectangular Marquee Tool,
Elliptical Marquee Tool,
Lasso Tool, Polygonal Lasso Tool,
Magnetic Lasso Tool,
Quick Selection Tool, Magic Wand Tool, σελ. 204
Εντολές Select, σελ. 204
ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, σελ. 205
ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ, σελ. 206
Dodge, Burn, Sponge Tool, σελ. 206

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ, σελ. 207
Image Size, σελ. 207
Προβολή, εκτύπωση και ανάλυση, σελ. 207
Τεχνητή επαύξηση της εικόνας, σελ. 207
Τεχνητή μείωση, σελ. 208
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ, σελ. 208
Canvas size, σελ. 209
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΥΡΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,
ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΚΟΡΝΙΖΑΣ, σελ. 210
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΡΙΠΤΥΧΟΥ ΣΕ ΚΑΔΡΟ, σελ. 211

ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ, σελ. 212
Grayscale, σελ. 212
Desaturate, σελ. 212
Channels, σελ. 212
Channel Mixer, σελ. 212
Black and White, σελ. 212
ΜΟΝΟΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ, σελ. 214
Black and White, σελ. 214
Hue – Saturation, σελ. 214
Color Balance, σελ. 214
Duotone, σελ. 214
Photo Filter, σελ. 214
ΔΙΧΡΩΜΙΕΣ, σελ. 215
Desaturate, History Brush Tool, Color Balance, σελ. 215
ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ, σελ. 216
Desaturate, History Brush Tool, Brush Tool, σελ. 216
ΕΠΙΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ Α/Μ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, σελ. 217
RGB color, Quick Selection Tool, Color Balance, Inverse, Color Balanc, Brush Tool, Elliptical Marquee Tool, Brush Tool, σελ. 217

ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΔΡΟ, σελ.218
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, σελ. 218
Ruler Tool, Rotate canvas, Crop Tool, σελ. 218
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 219
Rectangular Marquee Tool, Transform, σελ. 219
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΜΕ CROP TOOL, σελ. 220
ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ, σελ. 221
ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 222
Lasso Tool, Blur, σελ. 222
Quick Mask, σελ. 223
ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΘΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ, σελ. 224
Σύνθεση φωτογραφιών, σελ. 225
Load files into stack, Auto align layers, Auto blend layers, σελ. 225

ΜΟΝΤΑΖ, σελ. 226
ΜΟΝΤΑΖ – ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΟ ΕΙΚΟΝΩΝ, σελ. 226
Magic Eraser Tool, Color Range, Cut, History Brush Tool, Move Tool, Transform, σελ. 226, 227
ΜΟΝΤΑΖ – ΣΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΜΙΞΕΩΝ ΤΩΝ LAYERS, σελ. 228
Move Tool, Transform, Blending mode, Levels, Eraser Tool, σελ. 228, 229
ΜΟΝΤΑΖ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ, σελ. 230
Move Tool, Transform, Blending mode, Levels, Color Balance, History Brush Tool, σελ. 230
ΜΟΝΤΑΖ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΥΦΗΣ, σελ. 231
Move Tool, Blending mode, Transform, Levels, σελ. 231
ΜΟΝΤΑΖ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΡΟΜΟΥ, σελ. 232
Polygonal Lasso Tool, Copy, Paste, Transform, Move Tool, Duplicate layer, Levels, Opacity, Blur, Levels, Blending mode, σελ. 232, 233

ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, σελ. 234
ΚΑΤΟΠΤΡΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 234
Crop Tool, Duplicate Layer, Flip Vertical, Canvas size, Move tool, Flatten image, Transform, Crop Tool, Grayscale, Unsharp Mask, σελ. 234, 235
ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 236
Load files into stack, Auto align layers, Auto blend layers, σελ. 236, 237
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ, σελ. 238
Lens Correction, σελ. 238
ΔΙΕΥΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΥΡΟΣ, σελ. 240
Merge to HDR, σελ. 240
ΣΥΝΘΕΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ, σελ. 242
Photomerge, σελ. 242
Load Files into Stack, Auto-Align Layers,
Auto-Blend Layers, σελ. 242
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΣΥΝΘΕΣΗ, σελ. 243
ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, σελ. 243
LITTLE PLANET, σελ. 244
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΥΠΕΡΥΘΡΟΥ, σελ. 246
ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ. 246
ΈΓΧΡΩΜΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ, σελ. 247
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ, σελ. 248
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ GRADIENT TOOL, σελ. 248
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΟΜΙΧΛΗΣ ΜΕ LAYERS, GRADIENT TOOL ΚΑΙ CLOUDS, σελ. 249
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ CROSS PROCESS, σελ. 250
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ POLAROID TRANSFER, σελ. 252
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ADJUSTMENT LAYER, σελ. 254
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΛΗΨΗΣ ΜΕ ΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ, σελ. 258
Motion Blur, Radial Blur, Wind, Smudge Tool, σελ. 259
ΤΑ «ΦΩΤΑ» ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ, σελ. 260
Lighting Effects, σελ. 260
ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ή ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΘΟΡΥΒΟΥ, σελ. 261
Reduce Noise, Add Noise, Despeckle, Dust & Scratses, Median, σελ. 261

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, σελ. 262
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, σελ. 262
Προσθήκη του ονόματος και λεζάντας, σελ. 262
Image Size, Canvas size, Type tool, σελ. 262, 263
Προσθήκη του ονόματος και copyright, σελ. 263
Type tool, fx, Bevel and Emboss, σελ. 263
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ, σελ. 264
New, Move Tool, Transform, Rectangular Marquee Tool, Fill, Horizontal Type Tool, σελ. 264, 265

ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 266
IMAGE PROCESSOR, σελ. 266
ACTIONS – ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 266
Εφαρμογή σε μεμονωμένες φωτογραφίες, σελ. 267
Εφαρμογή σε έναν φάκελο με φωτογραφίες, σελ. 267
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ACTIONS, σελ. 267
Miniaturization, Interpolation, Rotate, Frame, σελ. 267

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΕ ΤΟ FASTSTONE, σελ. 268
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, σελ. 268
SLIDE SHOW / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, σελ. 269

MULTI - PAGE FILE / ΑΡΧΕΙΟ ΠΟΛΛΑΛΠΩΝ ΣΕΛΙΔΩΝ, σελ. 269
IMAGE STRIP / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΩΡΙΔΑ, σελ. 270
CONTACT SHEET / ΨΗΦΙΑΚΟ CONTACT, σελ. 270

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ
ΜΕ ΤΟ CAMERA RAW ΤΟΥ PHOTOSHOP, σελ. 272
ΑΡΧΕΙΑ RAW, σελ. 272
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 272
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΡΧΕΙΩΝ RAW, σελ. 273
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ RAW ΑΡΧΕΙΩΝ, σελ. 273
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ, σελ. 273
ΚΑΡΤΕΛΑ BASIC - ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 275
White Balance, σελ. 275
Auto – Default, σελ. 275
Exposure, σελ. 275
Recovery, σελ. 275
Fill Light, σελ. 275
Blacks, σελ. 275
Brightness, σελ. 275
Contrast, σελ. 275
Clarity, σελ. 275
Vibrance, σελ. 276
Saturation, σελ. 276
ΚΑΡΤΕΛΑ TONE CURVE, σελ. 276
ΚΑΡΤΕΛΑ DETAIL, σελ. 276
ΚΑΡΤΕΛΑ HSL / GRAYSCALE, σελ. 277
ΚΑΡΤΕΛΑ SPLIT TONING, σελ. 277
ΚΑΡΤΕΛΑ LENS CORRECTION, σελ. 277
ΚΑΡΤΕΛΑ EFFECTS, σελ. 277

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
RAW ΑΡΧΕΙΩΝ
ΜΕ ΤΟ CAPTURE ONE 4, σελ. 278
LIBRARY – ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ, σελ. 278
QUICK – ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 278
ICC Profile, Curve, White Balance, Exposure,
High Dynamic Range, Process Summary, σελ. 278
COLOR – ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, σελ. 279
White Balance, Color Balance, σελ. 279
Lens Cast Calibration, σελ. 279
EXPOSURE - ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ, σελ. 279
Exposure και High Dynamic Range,
Levels, Curve, σελ. 279
CROP - ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΔΡΟΥ, σελ. 279
Crop, Rotation, σελ. 279
DETAILS:
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΟΞΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΥ, σελ. 280
Sharpening, Noise Reduction, σελ. 280
META DATA:
ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ, σελ. 280
ADJUSTMENTS – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, σελ. 280
OUTPUT – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΞΟΔΟΥ, σελ. 280
Process Recipe, Output Naming, Process Summary, Process, σελ. 280
BATCH – ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ, σελ. 280
Queue, History, σελ. 281
ΚΑΤΑΤΑΞΗ – ΠΡΟΒΟΛΗ, σελ. 281
Βαθμός σημαντικότητας, σελ. 281
ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΕΝΤΟΛΩΝ, σελ. 282
Import Images, Select Previous, Select Next, Rotate Left, Rotate Right, Move to folder, Delete, Undo, Redo, Reset, Select, Pan, Zoom:, Crop, Rotate, Pick White Balance, Apply Adjustments, Hide (Show) Exposure Warning, New Variant, Pick Variant, Copy Adjustments, Apply Adjustments, Process, Preferences, σελ. 282
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ, σελ. 283
Επιλογές, Εκδοχές, Ιστοσελίδα, σελ. 283


ΑΡΧΙΚΗ | ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ | ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ | LINKS | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  

© ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ